hoofdstuk 6

80 4 5
                                    

Het is 9 pm. Morgen moet ik naar school, de nieuwe school dus. Het is een echte 'kakker' school vertelde mijn moeder. Ik heb eigenlijk geen idee wat dat inhoudt. Ik ben nog nooit naar een prive school geweest,dus ik weet niet hoe het is. Misschien kan ik Merel wel om hulp vragen.

Ik: Hiiii merel , ik ga morgen voor de eerste keer naar een prive school. Ik weet niet hoe het is.. als jij iets weet kun je het dan zeggen?

Even later krijg ik een imessage terug.

Merel: Hiii wat leeukk! Ik zit ook op een prive school! Wacht, naar welke ga je?

Wat? Zit merel ook op een prive school?

Ik: Ehumm St. Peters volgens mij

Merel; OMG ECHTT? DAAR ZIT IK OOK OP! NIET TE GELOVEN! zullen we dan samen bussen?

Ik: wat fantastisch! Is goed. Hoelaat begin je?

Nadat we alles hebben afgesproken spring ik op de bank met mijn mac book air. Ik blader alle fotos door die ik vanmiddag heb gemaakt. Opeens hoor ik iemand ademen in mijn nek.

"Wow Nina heb jij die gemaakt?" Gilt mn moeder enthausiast.

"John kom eens kijken!" Schreeuwt mijn moeder weer.

Meteen komt mn vader erbij. Verbijsterend staan ze over mijn schouder te kijken. Ze kijken elkaar.

"Nina dit is prachtig, hoe doe je dat in vredesnaam?" Zegt mn vader. "Dit is toch niet heel speciaal ofzo?"

Harry pov.

'You and i we don't want to be like them, we can make it 'till the end. Nothing can come between us. You and i' zing ik voorzichtig. Dit moest helemaal goed zijn.

"Oke Harry, dit was erg goed. Kun je Midnight Memories nog een keer doen?" zegt een van de managers.

Ik zucht.

"Straight on a plane to a new hotel."  Begin ik. Een van de managers steekt zijn duim omhoog. Ik lach. Ik kan me gewoon niet concentreren. Ik denk de heledag aan Nina. Wat mis ik haar.. haar zachte gezicht, haar mooie lach, en haar Irresisteble ogen.

"HALLO AARDE AAN HARRY." Roept Niall.

"Oh sorry ik was er niet bij." Zeg ik snel.

"Lijkt me logisch. Denk je aan Nina?" Vraagt hij.

"Elke seconde van de dag." Zeg ik.

"Oke lads, het is klaar voor vandaag. Jullie hebben hard gewerkt. Morgen zijn jullie vrij hè." Zegt een van de managers

Eindelijk lig ik ik mn bed. O wat graag wil ik Nina hier bij me hebben. Ik wil haar knuffelen. Er springt een traan in mn oog. Ik mis haar. Echt heel erg. Er lopen meer tranen over mijn gezicht. Morgen als ik wakker wordt ga ik eerst bloemen kopen en wat chocola. Dan ga ik, als ze klaar is met school naar haar toe. Ik hoop echt dat ze het leuk vind. Ik wil haar zo graag zien. Ik wil haar aanraken. Ik wil haar voelen. Ik zucht. En val in slaap.

Nina pov

Ik kan niet slapen. Ik lig klaar wakker in bed. Wat zou Harry bedoelen met 'een verrassing'? Ik mis hem. Ik wil hem bij me hebben. Hij is wel een paar jaar ouder.. ik ben 17 en hij is 19. Maar ik vind zelf dat het geen verschil is. We houden van elkaar. En daar gaat het om.

Het is 4am als ik op de klok kijk. Ik heb nog niet geslapen vanacht. Ik besluit even te gaan hardlopen. Snel trek ik mn joggings broek aan. Ik doe een snelle staart in en loop zo zacht mogelijk van de trap af. Zodra ik de deur achter me sluit zie ik dat het nog best donker is. Gewoon een blokje om. Zeg ik tegen mezelf.

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu