Na een lange dag school slenter ik door de gangen. Ik moet naar de studio. Ik heb echt geen zin. Oh wacht ! Ik moet dringend naar Tessa! Want ze had een date met Louis! Opeens voel ik iets inm mn zak. Louis heeft me een bericht gestuurd.
Louis: Je was al weg voordat ik je kon bedanken voor de blind date. Tessa is echt een geweldige meid. Ik wil haar snel weer zien. Xx Lou
Ik: wat mooi omdat te horen. Veel succes met oefenen!
Louis bedankt me. Ik loop naar de bus halte. Ik zie dat er meisjes naar mij toe lopen. 'Ehu jij bent toch Nina Irwin? De vriendin van Harry, onze held?' Zegt een blond meisje, een jaar of 14. 'Ja dat ben ik, sorry gurls maar ik moet deze bus nemen' zeg ik snel. Ik stap in de bus. Ik kijk uit het raam en zie dat ze haat gebaren maken.
'Ninaaaaa' hoor ik Tessa zeggen 'de date was super ! Ahhh volgens mij vind ik hem leuk! We gaan binnen kort weer daten' zegt ze blij. 'Ik wist het' zeg ik met een glimlach. 'Dus, wat ga ik leren vandaag' vraag ik. 'We gaan podium fotograveren' zegt ze grinnekend. 'We gaan naar een andere locatie, daar oefen je fotogravere met de lampen, drukte en muziek' zegt ze weer. 'Hoe ver is dat rijden?' Vraag ik. 'Oh half uurtje maar' antwoordt ze.
We zitten in de auto. Opeens komt steal my girl op de radio. 'EVERYBODY WANTS TO STEAL MY GIIIIHHIIIRRLLL EVERYBODY WANTS TO TAKE HER HEART AWAY COUPLE BILLION IN THE WHOLE WIDE WORLD FIND ANOTHER ONE CAUSE SHE BELONGS TO ME' schreeuwen Tessa en ik uit volle bost. Tessa is al 19, bijna 20 dus ze mag al auto rijden. 'Ughh ik zou ook heel graag willen auto rijden' zeg ik als Steal My Girl is afgelopen. 'Nog een jaar meid' zegt ze lachend.
Als we zijn aangekomen zie ik dat we bij een concertzaal zijn. 'Tadaaaa' zegt Tessa trots. 'Dit heb ik met de crew geregeld. One Direction gaat hier ook optreden' zegt ze blij. Ik kijk met open mond te kijke. 'Omg Tess , dit is fantastisch!' Zeg ik. We lopen naar binnen. Wauw. Wat ruim dit allemaal. Opeens denk ik aan mijn aller eerste One Direction concert. Wat was dat een goede tijd. Erg jong was ik toen wel. Maar kijk waar ik nu beland ben? Mijn dromen zijn uitgekomen. Ik ben blij, gelukkig en ontzettend verheugd. Ik heb het gevoel dat ik alles aan kan. Ik kan zelfs zeggen dat mijn leven perfect is. Maar niets is perfect, naja zo zegt men dat. Maar mensen hebben andere meningen, dus ze kunnen andere dingen perfect beschouwen. Het is nu echt een cliche dat 'pefectisme' iedereen gebruikt het. Ookal komt het nooit voor.
'Eeej aarde aan Nina' zeg Tessa. Ik schrik meteen. 'Sorry was ehu even weg'. Zeg ik lachend. 'Ja dat merkte ik' zegt ze nuchter. We lopen een zaal binnen. 'Wow' zeg ik verbijsterend. Gigantisch groot dit. Er komt opeens een groepje mensen aan. 'Hiii wij zijn de elektronische crew van 1D, ik ben Mark zegt een lange breede man met een lieve glimlach. Zo'n iemand kon mijn opa wel zijn. 'Aangenaamd, ik ben Nina Irwin' zeg ik grijnzend.
Ik zie dat 5 mannen op het podium te voor schijn komen. Ze doen maar wat. Opeens begin ik heel hard te lachen. 'HAHAHAHAHAHAHHAHAHA' lach ik. De 5 mannen proetsen ook van het lachen. 'Oke mensen we doen het over nieuw' zegt Tessa geirriteerd. Nadat iedereen op zijn eigen plek staat hoor ik heel harde muziek uit de boxen komen. Het is Clouds. Weer zie ik de 5 mannen, ik probeer mijn lach in te houden. Ik pak mijn camera vast. De mannen dansen wild rond en maken veel geluid. Ze doen een poging 'zingen' op Clouds. Het klinkt eerder een soort bejaarde koor die hun kerst liedjes aan het repeteren zijn. Ik pak meteen mijn camera. Ik maak ontzettend veel fotos. Ik hoop dat er goeie bij zitten. Moet ook wel , want ik heb ontzettend veel geoefend. Na Clouds komt Steal My Girl. Ik ren naar een andere kant van het podium. Hier voel ik me wat beter. Snel maak ik een paar shots en ren weer naar de andere kant. 'Nina neem de tijd! En denk erom; hier staat gewoon publiel hè? Dus kies een goede plaats uit waar je het beste fotos kunt maken' zeg Tessa geruststellend. Ik glimlach. 'Ik vind deze plek wel fijn' zeg ik. 'Oke links voor het podium , net vlak voor de splitsing van het poduim' zeg Tessa in haar oortje.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanfictionNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...