"Niall, ik weet het niet."
Ik weet het dit keer echt niet. Merel ken ik nu heel goed. Ze blijft mensen niet maar vergeven, ze rent weg. oh help, dit is een probleem. Waar zou ze heen zijn gedaan?
"M..maar Nina, je moet me helpen, ik houd van Merel! En echt alleen maar van Merel!" Zegt Niall tegen me. Deze woorden raken me echt, en niet het feit dat hij ALLEEN van Merel houdt, maar ook omdat ik dit soort van heb meegemaakt.
Opeens uit het niets, vind ik een oplossing.
"Niall ik heb een idee, ik sms het je wel, ik moet nu hangen! Doei."
Nadat ik Harry alles verteld heb, zegt hij:
"Waar zou ze heen gegaan zijn? Ik weet het echt niet." Ik schud mijn hoofd. Logica is de beste oplossing. Het feest begon pas laat, en waarschijnlijk is ze dus ook laat vertrokken.
"We moeten terug Harry. nu meteen." Zeg ik bevestigend.
"Wat?" Harry kijkt me geschrokken aan. "waarom babe? Wat is je plan?"
"Ik ga Merel zoeken. Dit is al een keer gebeurt, en ik wil het niet nog eens."
"Maar Nina, ik moet terug naar de Tour!" Zegt hij wat harder.
"Dan ga ik alleen!"
Hij knikt. "Ik vind dat niet zo'n goed idee eigenlijk."
"I dont fucking care Harry. ik ga nu! Ik wil geen moment verliezen."
Dit keer kijkt hij me verbijsterend aan. "ik wil niet dat je gaat.. ik hou van jou.."
Opeens maakt mn hart een sprongetje.
"Ik hou van jou." Zeg ik terug.
•••
Merels POV.
Ed is geweldig voor me. Hij is een fantastische vriend voor me geworden. Ik kan niet wachten op Nina dit te vertellen.
Oh fuck.
Ze weet nog helemaal niets.
Ik sta op uit het kleine bed in Ed's appartement. ik ren bijna naar mijn mobiel die aan de lader ligt en hopelijk weer doet.
265 gemiste oproepen.
Oh gosh. dat zijn er veel... en blijkbaar heeft Niall ook een maar hondert keer gebeld..
"NINA OMG SORRY IK MOET JE ZO VEEL VERTELLEN" Bler ik door de telefoon als ze opneemt.
"Wacht wat?! MEREL IK MIS JE ZO ERG! WAAR BEN JE?!"
"IK JOU OOOOOOK! maar momenteel ben ik in engeland, niks aan t handje, ik ben met Ed sheeran!!!"
En opeens kreeg ik geen antwoord.
"holy crap." zegt nina. "WAT WIE HUH IK SNAP HET NIET TELL ME EVERYTHING."
"Okeoke het begon zo..."
•••
Nialls POV.
I miss her.
Ik mis haar zo.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb de hele avond stoelen door het Hotel gegooid. Het doet zo ongelooflijk pijn. en het feit dat Nina niet zeker weet dat het goed komt kills me. ik haal mn mobiel uit mn zak en kijk naar het scherm. een foto van merel en mij. er rollen tranen over mijn wangen. ik spring uit mijn stoel van woede en gooi mijn mobiel onbewust het raam uit. ik trap tegen de stoel aan. en jahoor, hij breekt dwars door midden. ik kan dit niet hebben, ik haat verliefd zijn. waarom trekt 'liefde' zoveel emoties op. Waarom moet ik dit persee mee maken? Ben ik zo'n afdankertje?
Ik heb het gewoon verdient. Na al die jaren, positief naar de wereld kijken, en blij zijn, krijg ik dit?! Ik verdien liefde niet maar de pijne emoties wel? Ik haat deze fucking wereld! Wat is er nu nog leuk aan? En waarom doet merel me dit aan? Ik haat deze wereld zo erg. zo zo erg.
•••
Nina's POV.
"Haz?" Vraag ik beleefd.
Hij kreunt vanuit de lakens.
"Sorry dat ik zo was," zeg ik terwijl ik terug naar het bed loop. "ik was gewoon erg gestressed, zoals je merkte.. en je hebt echt geen stress van een normaal meisje nodig.."
"Het geeft niet, ik snapte je compleet, maar kunnen we hier niet iets langer blijven? Want ik moet je nog zo veel laten zien.."
Ik glimlach. "natuurlijk, maar wat doen we aan Niall?"
"Ik ga het hem vertellen." zegt harry.
Ik ben zo blij met Harry. ik kan me niet voorstellen dat ik ooit getwijfelt heb aan hem..
A/N
sorry sorry sorry sorry dat ik 19471 jaar niet heb geupdate.. en omdat dit een heeeeeeeel kort hoofdstuk is.. but you know, ik moet weer een beetje opgang komen.
Ik had het echt uber druk met school, maar fijn om te horen dat ik over ben en ik vakantie heb! Jaja ik heb al een paar weken vakantie, and u know what, ik vlieg momenteel boven canada, naar Amerika, voor familie bezoek hihi, en hier heb ik heeeel veel tijd om aan mn boek te werken.
Ook ben ik naar het One Direction concert in brussel geweest!! Het was zo ongelooflijk geweldig!! Ik kan nog steeds gaan janken omdat ik et zo erg mis.. harry spoot water en deed een fancy ballgrab bwt niall ook en Liam stond op zijn hoofd! Ja! Letterlijk! En omg ze deden No Control en 10 voor t eerst Live!!!! It was amazing, best day of my life... oke ik stop nu anders ga ik weer huilen.. lol
Nogmaals sorry! Btw niemand gaat dit toch lezen😂 maar oke, fijne vakantie allemaal! En ik ga veel meer schrijven!
- F
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanfictionNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...