Sorry voor de late update, ik hoop dat jullie het verhaal allemaal nog volgen. Als je vragen hebt, stel ze. En volg me alsjeblieft op twitter :) ik heet: @hlhemmostyles
Harry en ik lopen in de mooie donkere maar toch lichte stad. Harry's handen klemmen in de mijne. "Ik wil deze nacht die we nog samen hebben goed gebruiken." Zegt Harry spontaan.
Ik knik zachtjes. Hij knijpt stevig in mijn hand en zegt: "kom, ik moet je wat laten zien."
Wat zou hij moeten laten zien?
Opeens hoor ik dat iemand me beld. Het is Liam.
"Hii Nina, kan je even iets tegen Harry zeggen? Hij negeert me op zn telefoon."
"Ehu jahoor." Zeg ik lachend.
"Zayn en ik gaan naar een feest met wat vrienden, zou je tegen Harry zeggen dat ik bij die vrienden slaap? Dan hoeft hij mij niet op te halen voor de tour." Zegt Liam grinnekend.
"Oke is goed! Maar wacht, wat voor vrienden, ken ik ze?" Vraag ik.
"Ehum nee ik denk het niet, ik ga naar het feest met een meisje, ik ben al zo lang vrienden met haar! En Zayn doet het zelfde." Zegt hij weer.
"Oeeeehh vind je haar leuk?" Vraag ik entaustiast.
"Ehu, nee ehu ja ehu ik weet het niet." Ik voel gewoon dat Liams wangen rood worden.
"Nou succes ermee." Zeg ik en druk Liam weg voordat hij ook 'doei' kan zeggen.
Ik vertel Harry over dat Liam gebeure.
"Ja haha, vroeger gingen Liam en Zayn elke dag met die meiden om!" Zegt Harry
"Waarom ken ik ze dan niet?"
"I don't know girl."
Ik zucht. We lopen in stilte verder. Het is geen ongemakkelijke stilte, maar ik verveel me best wel..
"OMG OMG DAT IS HARRY STYLES." Hoor ik in de verte.
Shit. Het zijn fans. Ik rits mijn hand van Harry weg en begin te rennen. Snel ren ik naar een soort huisje. Ik verstop me erachter. Vreemd genoeg kwam Harry niet achter me aan. Hij bleef stil staan. Het leek net of hij naar de fans wou.
"Hallo meiden." Hoor ik Harry zeggen.
Ik zie dat een meisje flauw valt. Harry gaat naar haar toe en legt zijn arm om haar heen.
Mijn hoofd knapt er zowat af! Wat is dit!
"Hallo? Hallo? Omg help iemand." Vraag harry ongerust aan zijn fans.
Ze beginnen allemaal in paniek te raken. Een fan belt zelfs de ambulance.
Ik belsuit maar de gaan lopen. Weg van de fans, weg van Harry. Wat het ook is, hij liet me compleet in de steek! Dit moest een romantische avond worden! Nee dus.
Er rolt een traan over mijn wang. Ik veeg de traan weg uit woede. Waarom doet hij me dit aan. Zijn de fans, die mij hebben bedreigt, belangrijker voor hem dan mij?
Waar moet ik in lieve vrede heen? Ik kijk naar mijn mobiel. Ik weet meteen waar ik heen moet. Er stopt een bus vlak voor me. Ik besluit de bus te nemen. Ik moet hier zo snel mogelijk weg.
Liams pov.
"Waar zouden ze zijn?" Zeg ik ongerust.
"Rustig Liam, ze komen vast wel." Zegt Zayn.
"Wat nou als ze niet komen?"
"Ik zei rustig!"
Precies op dat moment lopen er twee meisjes de discotheek in. Het zijn Lotte en Bo.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanfictionNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...