hoofdstuk 7

74 4 4
                                    

We zitten met zn alle op een grote bank. Louis heeft een geweldig huis. Ik zou ook wel zo'n huis willen. Merel en Niall zitten naast elkaar. Soms kijken ze elkaar aan, maar dan kijken ze meteen weer weg. Het is echt grappig om te zien. Stel dat ze wat krijgen, dan kan ik wel nog iemand koppelen aan de band. Hmmm eens kijken, wie past er bij Louis. OMG IK WEET HET. Tessa. Mijn manager.

"Hey psst Harry. Zeg ik.

"Psst wat." Zegt hij terug.

"Als ik Merel en Niall kan koppelen, dan kan ik wel andere mensen koppelen. Ik zat te denken aan Louis." Ga ik verder.

"Jaaa wat een fantastisch idee! Het is lang geleden dat hij een vriendin had! Maar aan wie ga je hem koppelen?" Antwoord Harry.

"Nou ik zat te denken aan mijn manager, ze is blond met hele mooie blauw groene ogen. Ze houdt van paardrijden, dit heeft ze me allemaal uitgelegt gister!" Zeg ik enthausiast.

"Ze klinkt geweldig bij Louis! Wanneer beginnen we?" Vraagt harry.

"Nou ik denk eerst dat we Merel en Niall moeten koppelen."

Niall pov.

Omg ze zit naast me. Ik kan het niet geloven! Zo'n bloed mooi meisje, gewoon naast mij! Ik wil haar vertellen dat ze mooi is. Maar dat durf ik niet. Ik zucht. Ik ga het doen. Met een kloppend hard ga ik dichter bij haar zitten.

"Je bent echt heel erg mool." Shit waarom zei ik 'mool' . 'Ehu ik bedoel mooi' ik word weer rood en kijk snel de andere kant op.

Merel pov.

Ik kan niet geloven dat Niall Horan naast me zit. Ik kan nergens anders aan denken. Opeens hoor ik dat hij dichter bij me gaat zitten. Shit ik word nog roder. Hij fluistert iets in mijn oor. 'Je bent mool' huh wat is mool? 'Ik bedoel mooi' zegt hij weer. Mijn hart klopt als een gek. Omg zei hij dit nou net? Ik moet iets terug zeggen. 'D..dankje' zeg ik maar. Snel geef ik hem een snelle kus op zijn wang. WAT WAAROM DEED IK DAT. Soms haat ik mezelf. Neeeeee. Misschien wou hij dat niet. Misschien was het een grap. Onee onee hij wil nog iets fluisteren. Gaat hij me nu uitschelden?

Niall pov.

Omfg ze gaf me een kus op mijn wang. Even voelde het net alsof ik dood was. Even van de wereld af. Haar zachte lippen raakte mijn wang. Het voelde alsof ze mijn hart raakte. Meestal doe ik niet aan liefde op eerste gezicht. Maar dit is een uitzondering. Een hele mooie uitzondering. Ik kijk haar aan en zeg: 'je bent echt leuk' ik geef haar een knipoog. 'Guys ik moet gaan, ik moet even naar mn broer. Vanavond kom ik wel weer' zeg ik snel. Ik pak mijn jas en ga.

Nina pov

'Merel? Wat gebeurde er nou? Gaf je hem een kus? Zei hij nou dat hij jou leuk vindt? Aahhh mijn droom komt uit' zeg ik blij. Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Maar nu moet ik ook Louis helpen. 'Ehu Lou , heb je zin in een blind date vanavond' zeg ik. 'Huh waar komt dat opeens vandaan' vraagt hij. 'Nou ehu gewoon, maar lijkt het je wat?' Vraag ik weer. 'Nou ehu ik heb toch niks te doen, dus waarom ook niet?' Zeg hij twijfelachtig. Ik grijns. 'Je bent zoooo sexy als je grijnst' zegt Harry uit het niets. Ik pak meteen mijn mobiel en imessage Tessa.

Ik: Hiii Tessa, dit komt onverwachts, maar heb je zin in een blind date vanavond? Ik regel alles!

Tessa antwoord meteen terug: Ehuu wat gebeurd hier?

Ik: niets hoor, ik ken wel een leuke jongen, die bij jou past.

Tessa: nou ehu ik heb niets te doen vanavond, dus oke!

Ik: 7 PM bij SaCapanna restaurant.

Tessa: okee !

'Oke Louis, 7 uur bij SaCapanna' zeg ik. 'Oke, maar ken jij degene waar ik mee op blind date ga?' Vraagt hij voorzichtig. 'Jupp, en ze is een heel leuke vrouw' zeg ik.

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu