hoofdstuk 1

155 4 1
                                    

Morgen ben ik jarig. Eindelijk. Ik kan mijn vorrige verjaardag goed herinneren, sweet sixteen. Het enige waar ik om vroeg was, One Direction. Maar natuurlijk kon ik dat niet krijgen. "Nina je bent al 16, wordt eens volwassen en ga niet 5 jongens stalken." Zeggen mijn ouders steeds. Het antwoord is nee. Niemand zal nooit begrijpem hoe ik over die '5 jongens' denk. Aan de ene kant ben in daar blij mee, want dan zou iedereens brein ontploffen.

Over een paar dagen vertrekken we naar de behama's. Ik deed dus mee aan een fotowedstrijd. Tot mijn verbazing werd ik tweede, wat ik nooit had gedacht. Dit is dus de tweede prijs, een vier dagen naar de Bahama's. Fotograveren doe ik al sinds mijn tiende. De meeste mensen hebben als talent zingen of dansen, maar nee ik moet dan weer anders zijn.

Het is bijna 12 uur, dus ik ben bijna jarig. Ik pak mijn mobiel en ga naar whatsapp. Blijkbaar heefr Danielle me toegevoegt in zes verschillende groeppen, ze heten allemaal; Happy Bday Nina. Ik zucht. Over 20 minuten ben ik 17. Het lijkt oud jaars dag wel, af tellen tot een bepaalde datum. Ik vergrendel mijn mobiel en gooi mijn mobiel op de grond. Erg moe ben ik. Ik heb geen zin om op te blijven en de hele tijd 'dankjewel' te zeggen. Dit klinkt misschien erg arrogant, maar ik heb dan too much of the good.

De volgende ochtend word ik wakker door mijn ouders.

"Happy Birthday to you, Happy birthday to you, Happy Birthday dear Nina, Happy Birthday to youuu." Zingen ze.

"Wauw bedankt." Zeg ik op een sarcastische toon.

"Alsjeblieft meid. Beneden liggen je cadeau's."

"Wow ik voel me net weer kind, terwijl ik nu 17 ben kuch kuch."

"Hou maar op nina." Zegt mijn moeder met een grijns.

Ik kijk mijn ouders aan. Ze gebaren dat ik nar beneden moet. Oke dan. Denk ik bij mezelf. Het is toch niet dat ik de nieuwste Cannon Camera krijg.

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu