hoofdstuk 3

111 5 3
                                    

Er is dus iets fout gegaan bij de vorrige hoofdstukken. Ik hoop dat vanaf nu alles gewoon goed gaat.

Ash komt dichter bij me staan en fluistert iets in mn oor:

"hier moet je aan wennen Nina , mensen gaan voor je klappen."

Ik giechel, de andere helft van mijn familie is geweldig. De ouders van Ashton zijn echt heel aardig. Ik snap niet dat ik ze nog nooit ontmoet heb. Mijn vader en Ashtons vader hebben elkaar nog niet gesproken. Ik zou niet weten wat er is gebeurd.

"Mam , wat gaan we vandaag doen?" Vraag ik.

"Ik weet het niet precies , maar we gaan eerst het eiland een beetje bezoeken. Er schijnt hier een leuk winkel centrum te zijn!" Antwoordt ze bij.

"Leuk ! , maar laten we eerst allemaal omkleden." Zeg ik snel , ze schiet in de lach en loopt naar boven.

We zijn in een stad op de Bahama's . Ik ben met mijn tantes aan het winkelen. Er zijn hier echt leuke winkels ! We lopen naar buiten. De zon schijnt fel. In mijn ooghoek zie ik een palmboom die perfect lijkt. Ik pak meteen mn camera. Die is hopelijk goed gelukt. Meteen kijk ik of ik iets anders zie dat ik kan fotograveren. En ja hoor. Ik besteed mijn hele dag aan fotograveren.

De volgende ochtend word ik wakker in mijn enorme en zachte bed. Hier kun je wel met zn zessen in liggen. Ik glimlach bij die gedachte. Shit , over een dag al weer weg. Wat een geweldige vakantie was dit. Ik hou erg van mijn famillie. Ik ga je enorm missen als ik ga studeren. Ash heeft me nog meer liedjes laten horen. Ze zijn geweldig. Ik ben echt zn nummer 1 fan. Hij heeft zijn drumsticks altijd mee, omdat hij dan onder weg even kan drummen. En hij kan ongelovelijk goed drummen! Ik kan niet wachten tot ik met One Direction en 5 Seconds of Summer op tour ga. Ik moet me deze maand goed concentreren op school en fotografie. Over 3 weken zijn de rest van de examen al. Ik ben blij dat ik vorrig jaar al een stuk van mijn examen deed.

"Hii." zegt Ashton terwijl hij mijn kamer binnen loopt.

"Goeiemorgen." zeg ik.

"Morgen gaan we weg, Nina bedankt voor deze geweeeeldige vakantie!" Zegt hij met een breede lach.

"Alsjeblieft." Antwoord ik

"Ash , denk je wel dat ik het aan kan, mee op tour gaan?"

"Ja , uiteraart. Je bent technisch heel goed in fotograveren. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo goed fotos maak." Antwoord Ashton. Ik bloos en glimlach.

"Ik heb een verassing." begint hij weer. "Dit ga je echt super vinden."

"Ehumm wat dan?" Vraag ik.

"Vandaag ..... komen een paar mensen hier naar toe."

"Wie wie wieeee." Vraag ik enthausiast

"Het zijn jongens.. en het zijn er 5 ..... ze zitten in een band."

"NEEE NEEE NEEE KOMT ONE DIRECTION HIER HEEEN OMG NEEEEEEEE IK KAN DIT NIET GELOVEN HDBAJHDBSJAK." Schreeuw ik van geluk.

"Jep , ze willen je ontmoeten, hun producers komen ook. Ze gaan je keuren, en trouwens, de hele familie weet het! Je moeder had zelfs voor gesteld om met zn alle te gaan uit eten vanavond!" Zeg hij nog blijer. Ik ren naar hem toe en knuffel hem dood.

"Over 2 uurtjes zijn ze hier ongeveer." zegt hij snel.

"Laat ik me dan omkleden." Gil ik.

'Hiiiii' zegt Louis blij.

"Ehu.. hey." zeg ik blozend. Shit waarom zei ik ehu.

"Mogen we een laar fotos zien?" Vraagt Niall aan me

"t..tuurlijk."

"Wow ze zijn prachtig." Zegt Harry.

"Bijna net zo mooi als jij bent." Voegt hij er aan toe.

Volgens mij word ik een tomaat.

"D..dankje."

Harry komt naast me staan en fluisterdt iets in mn oor

"je hoeft niet bang te zijn hoor."

"Oke."zeg ik met een glimlach.

Harrys pov

Wat is Nina mooi! Ik had niet gedacht dat ze zulke goede fotos kon maken. Ik verheug me er echt heel erg op dat ze mee gaat op tour. Hopelijk leer ik haar beter kennen. Ze is zo mooi. De andere jongens zijn er mee eens. Dus ik heb concurentie. Mooi bruin haar , groene ogen..

'Ah wauw." zeg ik te hard.

"Shit ik zei niks." zeg ik snel. Nina lacht naar me, ik lach terug.

"Awhh is Hazz een beetje verlieft?" Zegt Zayn klef.

"Ehu wat waar heb je het over.." Zeg ik blozend. Ik hoop niet dat ze iets door had...

Nina's pov

Harry is nog knapper in het echt.. wauw... ik zink in zijn groene ogen. Perfectue bestaat niet , dacht ik altijd. Maar nu twijfel ik. Niall gaat op de bank zitten , naast oma.

"Nina , jij moet proffecioneel worden." zegt Niall en geeft me een knipoog.

Niall is echt schattig , Louis heeft een perfecte glimlach. Oh en Liam al helemaal. En Zayn hij is echt knap. Maar uit eindelijk. Harry. Hij is perfect. Ik best wel verliefd.. en ik denk niet dat het iets gaat worden tussen ons... ik krijg tranen in mn ogen. Ik kijk snel weg. Straks zag iemand het.

"Nina , laat jij de jongens hun bedden zien? , ze slapen hier een nachtje en dan gaan we met zn alle terug naar Engeland." Zegt mijn moeder.

Wat ? Blijven ze een nachtje slapen?!

"Ehu.. o..okee." zeg ik en loop de trap op , met 5 jongens achter me aan.

Niet te geloven in ga met Harry Liam Louis Niall en Zayn de trap op. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik wil het uitschreeuwen. Ik bijt op mn lip, ze zeggen dat dat helpt. Niet echt dus.

"Ehu hier is jullie kamer, er zijn maar 4 bedden.. een iemand moet op de grond slapen." Zeg ik.

"Of bij jou in bed." Zegt Harry met een knipoog, hij wordt meteen rood en kijkt naar de grond. Ik bloos ook.

"Mijn bed is een bijna een 6 persoon bed iedereen kan er wel bij." Zeg ik lachend. Harry en Niall schieten in de lach. Zayn en Liam zijn hun spullen aan het uitpakken en Louis ploft neer op een bed.

"M..mag ik bij jou slapen?" Vraagt Harry terwijl hij glimlacht. Ik glimlach terug. Ik kan niet geloven dat hij dat net vroeg. Kalm blijven Nina, zeg ik tegen mezelf.

"Ja hoor, kom maar mee."

Harry en ik zitten op mijn bed. We kijken naar elkaar. Ik durf hem steeds niet aan te kijken.

"Je bent echt heel mooi." Zegt harry verlegen. Ze hij dat nou echt? Ik bijt op mn lip.

"D..dankje." Harry lacht naar me.

"Het is al 10 uur , zullen we naar de anderen gaan?" Stelt hij voor. Ik knik en loop achter hem aan de trap af. Hij houdt mijn hand vast. Stevig vast. Als of hij mij nooit meer wil los laten

A/N excuses als het te snel gaat. Stel vragen als je ze hebt! Comment en vote zou lief zijn :)

Twitter: @hlhemmostyles

- F

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu