Nina's pov.
"Vond je het goed?" Vraagt Ashton.
"Het was geweldig! Man, wat kunnen jullie goed zingen en gitaarspelen en op een stoel slaan." Zeg ik lachend.
"Tja bedankt, het is een soort muziek instrument!" Zegt Ash.
Ik lach naar Ashton. Morgen is de tour. Ik ben voorbereid, maar ik weet niet echt wat me te wachten staat.
Luke speelt zenuwachtig met zn handen. Ik maak een soort hoest geluid. Hij kijkt meteen op. We kijken elkaar recht in de ogen. Het lijkt net alsof we met elkaar communiceren, maar dan non-verbaal.
Ik concentreer me oop een ding. Luke zijn ogen. Ze zijn zo blauw. Blauw. Waarom blauw? Ik herinner groen? Wat was er groen? OJA HARRY. Meteen schrik ik wakker uit Luke zijn ogen. En zo te zien schrikt hij ook.
"Ehu hoelang blijf je hier? Je mag hier ook wel blijven slapen tot de tour morgen!" Zegt Ash.
"Ik zou eigenlijk bij Harry slapen.. maar blijkbaar is hij niet bezorgd, want hij heeft me nog niet geSMSt." Zeg ik van schrik.
"Tuurlijk is hij bezorgd! Misschien is hij gewoon zijn mobiel kwijt!" Zegt Calum.
"Oke ik blijf hier, maar morgen moeten we wel vroeg opstaan voor de tour!" Zeg ik.
Ze knikken allemaal.
Ik besluit mijn moeder te smsen.
Ik: hee mam, ik blijf bij Ash slapen, morgen begint de tour! Hoelaat zie ik je daar?
Mn moeder smst meteen terug.
Mama: is goed! En harry dan? 9 uur!
Ik knik naar mijn scherm. Ik heb geen zin om terug te antwoorden.
Harry Styles. De beroemde Harry. Is mijn vriendje. Ik dacht dat hij van me hield. Anders zou hij wel hebben gesmst.
Waarom ben ik niet verrasst? Wat is er mis met me? Ugh! Deze frustratie is echt stom.
Ik zucht diep.
"Wat is er?" Vraagt Mickey.
"Niks hoor." Zeg ik en lach naar hem.
"Ik weet alleen niet waar iedereen is. Merel is volgens mij nog bij Niall. Louis met Tessa en Zayn en Liam bij Bo en Lotte. En ik zou dus met Harry moeten zijn. Nee dus." Zeg ik.
"Ik snap je frustratie." Zegt Calum.
De rest knikt.
Ik glimlach.
Luke's pov.
Ze is zo mooi. Ze is zo lief. Ze is zo prachtig. Nee nee nee. Stop Luke. Ik wil dit niet. Ze heeft een vriendje. Ik wil niks met haar. Ze wil me niet. AAH!
Ik kan haar niet eens aan kijken. En als ik haar aan kijk dan staart ze naar me. Alsof ze me niet mag. Mooie groene ogen en dat bruine haar.
"Hey Lukey wat is er?" Vraagt Ash fluisterend.
"Ehum niks." Zeg ik snel.
"Luke. Jij en ik weten echt wel wat er aan de hand is." Zegt hij wat dreigender.
"Nou ehu Nina is best wel knap." Zeg ik. Shit waarom zei ik dit? Oneeeee.
"Ah vind je haar leuk?" Vraagt hij. "Ik vertel niets."
"Denk ik. Maar ik ken haar niet goed." Zeg ik. Naja ik kan Ashton wel vertrouwen. Hoop ik.
"Awh kleine Luke is verliefd." Zegt hij wat plagerig.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanfictionNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...