hoofdstuk 13

36 2 1
                                    

Morgen treden ze weer op in hetzelfde stadion, dus alles is ongeveer hetzelfde. Tessa is er alleen niet meer bij. Dat is jammer voor ons, maar vooral voor Louis.

Ik ben echt moe, maar ik verveel me. Ik zit rustig aan een bar samen met Harry. We zeggen niets tegen elkaar.

Iedereen is aan het drinken of dansen. Tessa gaat helemaal uit haar dak en zo te zien doet Louis vrolijk mee. Tessa heeft gister verteld dat ze ontmaagd is.. ieuw.

Merel en Niall hebben elkaars lippen niet verlaten. Het wordt gewoon vies. Het is alsof ze aan elkaar vast zijn geplakt.

Snel drink ik het glas voor mij op. Ik heb echt geen idee wat het was maar ik voel me niet goed.

"Hey wil je dansen?" Vraagt Harry.

Ik knik, ook al wil ik het niet. Ik heb barstende hoofdpijn.

Hij trekt me mee op de dansvloer. En ik volg hem gewoon.

Een random man drukt een beker in mn handen. Ik heb dorst dus besluit het op te drinken.

Barstende koppijn. Duizende messen in mjjn hoofd. Naja zo voelt het. Ik kan mijn gedachten nergens op houden.

"Hee wat is er?" Vraagt Harry bezorgt.

Op een een of andere manier denk ik aan aubergines of zoiets.

"Aubergines zijn helemaal niet paars." Zeg ik. Wat? Waarom zei ik dat.

"Ehu Nina, rustig aan doen." Zegt Harry terwijl hij mijn lichaam dichter bij zijn lichaam duwt.

Hij zoent me.

Ik voel niks. Ik zie overal bloemetjes om me heen. Het licht is te vel. De muziek te hard.

Opeens voel ik een schok door me heen. Ik druk harry weg.

Hij ziet er verbaasd uit.

"Wat?! Ga een koe zoenen." Zeg ik bot.

Ik loop wankelend naar de bar en vraag om wat te drinken.

Snel gooi ik het achter in mijn keel en ren de dans vloer weer op.

Ik ga voor een random persoon staan. Die gene begint me te schuuren. Uit het niets begin ik te kreunen.

Eenhoorns. Aliens. Koeien. Wacht waarom koeien? Die bestaan toch niet? Wat een onzin.

"Fuck me." Roep ik.

De gene kijkt me verrasst aan.

"Wat kijk je nou stom loser." Antwoord ik.

Hij haalt zijn schouder op.

Woede komt bij me op. Zonder dat ik het weet sla ik hem in zijn gezicht. Ik ken hem volgens mij ergens van.

"NINA WAT DOE JE NOU?!" Schreeuwt Harry.

"LAAT ME MET RUST SLET GA WEG!" Schreeuw ik terug.

Ah soms word ik echt heel erg gek van Harry. Ik haat hem.

Als ik me om draai zie ik dat Luke met een blond meisje dansen. Jaloersie borrelt bij me op. Ik trek het meisje weg en begin Luke te zoenen.

Dit voelt goed. Zijn lippen zijn do zacht en warm. Regenbogen. Vuurwerk. Lepels. Bloemetjes. Rozen. Doorns.

"AUW" Schreeuw ik uit.

"W..wat is er waarom zoende je me?" Vraagt Luke voorzichtig.

"EEN ROOS PRIKTE ME." Schreeuw ik uit.

"Nina kom hier. We gaan." Zegt Ashton.

"NEE GA WEG IK WIL NIET WEG HET BEGINT NET LEUK TE WORDEN."

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu