"Je moet echt stoppen ons zenuwachtig te maken! Zeg het gewoon!" Zegt Liam.
"Haha oke rustig!" Zegt de manager. "Er is veel gebeurd deze week en eigenlijk vind ik dat jullie even pauze moeten nemen. We annuleren de tour voor een maand. Maar gaan daarna direct verder."
Alle ogen worden groot.
"Meen je dit?" Vraagt Calum die stevig vast houdt aan Rosalie.
"Jep. Ik moet de fans terleurstellen.. en dat kan ik niet... ik zet het gewoon op facebook oke?" Zegt de manager onproffecioneel.
"Wat heeft die gast met facebook?" Hoor ik Zayn fluisteren naar Liam.
"Ik hoorde dat hij via Facebook een nieuwe liefde heeft gevonden. Dus daarom dat 'we nemen even vrij'." Zegt Liam.
"Hahahaha dus je zegt eigenlijk dat ze een 'wilde' pauze gaan hebben tijdens de tour." Zegt Louis iets te hard.
"Ehu wat zei je Lou?" Vraagt de manager met een rood hoofd.
"Oh niks hoor." Zegt Louis weer.
Een tijdje later zit ik met Harry in een eetcafé. Ik heb hem erg gemist.
"Misschien gaat dit raar klinken, maar we hebben nu een maand lang vrij. Zullen we iets leuks gaan doen?" Vraagt Harry uit het niets.
"Ja leuk! Maar wat dan?"
"Nou misschien kunnen we een weekje nar Frankrijk, ik ken daar een camping, daar ging ik elk jaar heen samen met mijn ouders en zus."
Ik ben echt verbaast dat hij dat zei. Ik zou het heel graag willen. Lekker knus in Frankrijk.
"Dat lijkt me echt geweldig!" Zeg ik.
Harry knikt tevreden.
Hij pakt mijn hand vast en zegt:
"Ik laat je nooit meer gaan baby."
Ik bloos verlegen. Waarschijnlijk zie ik er uit als een tomaat.
"Zullen we alvast gaan inpakken? Want we gaan morgen. Ik regel alles!" Zegt Harry.
Wow. Heeft hij dit allemaal al geplant? Nu besef ik dat harry misschien het voorstel zei tegen de manager.
Later die avond, rond tien uur, zit ik aan tafel met mijn ouders. Mijn vader heeft een hele grote kaart van Frankrijk in zijn handen. Mijn moeder is op haar laptop geld aan het over maken op mijn pinpas. Niet te geloven dat ik dit mag! Helemaal naar Frankrijk gaan met mijn vriendje. Als ik later groot ben, dan zou ik mijn kinderen naar Frankrijk laten gaan met hun vriendjes of vriendinnetjes.
"Hoe was het bij Anne en Robin (de ouders van Harry)?" Vraag ik aan mijn moeder.
Ze had verteld dat ze samen gingen uit eten. Wat ik niet zo snel zou verwachten. Maar ze hebben blijkbaar het wel leuk gehad samen.
"Het was echt fantastisch! Anne is echt een schat! Harry en jij zijn echt leuk samen." Antwoordt mijn moeder.
Ik knik. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Het lijkt net of Anne en mijn moeder besties zijn.
"Ja het was erg leuk. Super dat we ze eindelijk konden ontmoeten. Maar Anne steelt mijn vrouw een beetje." Zegt mijn vader, waarop ik moet lachen.
"Dus jij en Harry's moeder zijn bffs?" Vraag ik uit nieuwsgierigheid.
"Haha we zijn wel goede vriendinnen. Maar hoeveel moet ik nou over maken?" Zegt mijn moeder.
Na een lang gesprek met mijn moeder over 'niet seks hebben' loop ik naar boven. Overal hangen One Direction posters in mn kamer. Ik grinnik een beetje.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanficNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...