Nina p.o.v.
Harry en ik liggen in het reuzachtige bed. Niet te geloven dit. Een heel dood normaal meisje met Harry Styles in 1 kamer. We hebben de hele nacht gepraat, over van alles! Harry is zo grappig. Elke keer als hij wat zei, schoot ik al in de lach. Harry maakt me blij. Hij is het enige wat ik wil. Hij heeft zijn arm om me heen geslagen. Ik kijk hem recht in zijn mooie ogen aan. Ik hou van hem. Ik besluit mijn ogen dicht te doen. Harry houdt me tegen
"Wacht, ehu.. Nina , ik vind je echt geweldig." hij geeft me een kus op mijn wang en houdt mijn hand vast.
"Weltrusten." zegt hij. En sluit zijn ogen.
Ik ben nog in dromen land. Ik wil hier nooit meer weg. Hij is mijn leven. Ik heb me nog nooit zo blij gevoeld!
Harry's pov
Normaal geloof ik niet in liefde opbhet eerste gezicht. Maar dit keer wel. Nina is zo verschrikkelijk mooi. Ik blik in haar ogen en ik weet al dataik met haar het leven wil delen. Ik kan niet stoppen over haar te dromen. Ik denk.. dat ik van haar houd. Ik ken haar nu een dag en ben al stapel verliefd op Nina. Laat ik nu maar gaan slapen. Ze ligt naast me, veilig en in mijn armen. Ik wil haar nooit meer los laten.
Volgende dag
Nina's pov
Ik word wakker naast harry. Hij slaapt nog. Hij is perfect, zelfs al hij slaapt. Zal ik hem wakker maken? Nee. Ik doe een oversized shirt aan en loop naar beneden. Ik kijk op de klok , het is 6:45. Oke ik kan dus absoluut niet uitslapen. Het is erg stil in dit gigantische huis. Deze vakantie was geweldig. Ik zal dit nooit vergeten. Mijn moeder is best friends met me andere tante , ze kunnen niet zonder elkaar. Mijn vader en zijn broer hebben vrede gesloten! Geweldig! En mijn opa's en oma's doen niets anders dan in het zonnetje liggen en genieten van het uitzicht.
Ik besluit ontbijt klaar te maken voor iedereen, terwijl iedereen slaapt. Maar eerst ga ik even hardlopen. Ik loop stil naar boven en pak mn broekje, mn hardloopschoenen en natuurlijk mijn telefoon. Ik druk op shuffle. Ik kan gewoon niet naar One Direction luisteren. Ik kan niet geloven dat ik Harry ken. Ik ben verliefd op hem. We hebben 1000 uren gepraat. De wereld is perfect. Ik besluit 5 Seconds of Summer te luisteren.
"I need your love to light up this house."
Wat een geweldige tekst. Ik loop door de heuvels en zie een perfecte zons opgang. Niks is beter
Harry p.o.v.
Ik open mijn ogen. Nina, ze is zo mooi. "Nina?" Zeg ik. Waar is ze nou? Ik hoop niet dat ze al weg is.. het is al 11 uur als ik naar de klok kijk. Ik hoor benenden mensen lachen. Ah dat is vast nina's familie. Ze heeft zo'n lieve familie. Ik loop naar beneden en zie een mooi gedekte grote tafel met allemaal geweldig eten!
"Wauw! Zelfs ik heb dit nooit gehad!" Roep ik.
"Heb ik allemaal gedaan voor jullie, omdat dit onze laatste dag is." Zegt Nina met mooie roze wangetjes.
"Echt waar? Geweldig Nina, dankjewel!" Zeg ik met blijdschap.
Ik loop naar Nina toe en til haar op ik draai haar in rondjes. Ze lacht heel lief. Ik lach terug en zet haar weer op de grond.
"Jullie zouden heel schattig zijn met zn tweeën!" Zegt Ashton terwijl hij een hap van zn banaan neemt. En meteen zie ik iedereen 'ja' knikken.
"Haha wie weet..?" Zeg ik en knuffel Nina.
"Hoelaat vertrekt het vliegtuig?" Vraagt Niall
"Ehu kwart over 4 volgens mij." Antwoord Zayn.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
FanficNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...