hoofdstuk 12

44 4 1
                                    

Nina's pov.

"HALLO WORD WAKKER NINA WE HEBBEN NOG EEN KWARTIER!!" Schreeuwt iemand keihard in mijn oor.

Ik schrik wakker en ben meteen klaar wakker.

"Eindelijk je bent wakker, pak snel je spullen dan gaan we langs de andere boys!" Zegt de stem.

Ik wrijf in mijn ogen en zie dat het Michael was.

Ik kijk gefocust om me heen.

Ashton drumt met zn stiks op de tafels en stoelen. Hij heeft allemaal tassen naast zich.

Michael gooit met zijn tassen naar Calum.

En luke ligt op de vloer om een een of andere reden.

Ze zijn allemaal erg luidruchtig.

Ik schud mijn hoofd en besluit dat ik nog 10 minuten heb. Ik ren naar de bad kamer. Snel trek ik mijn kleren aan. Ik zie dat ik een veelste groot Green Day shirt aan heb. Ik kan me niet meer herinneren dat ik die aan deed.

"Ik ben klaar, ik moet alleen nog mn tas ophalen van huis, maar die staat klaar, heeft mn moeder gedaan." Zeg ik.

"Awh dat is heel lief van je moeder." Zegt Luke.

Ik vind het echt lief hoe Luke praat.

Ik glimlach naar hem.

"Oke guys we gaan nu eerst naar Liam Louis Zayn Niall en Harry, dan gaan we naar Nina's en Merels huis en daar is het concert gebouw." Zegt Calum.

Ik knik.

Ik ga Harry zo zien. Wat moet ik doen? Hoe moet ik reageren? Shit.

Na een tijdje lopen we het huis binnen waar de jongens wonen. Ze staan bijna allemaal al klaar. Behalve Harry. Hij kijkt naar buiten terwijl hij zijn tas inpakt.

Ik zie zijn telefoon op een tafel liggen. Hij. Was. Dus. Niet. Zijn. Mobiel. Kwijt. Waarom heeft hij niet gebelt of geSMSt?

Ik voel woede bij me op komen. Hevige woede.

Opeens hoor ik heel zachtjes zijn ringtoon. Ik kijk op het scherm. De naam 'Anne' verschijnt op het schem. Met een hartje.

Wat is dit? Wie de fuck is Anne? Is dat zn nieuwe vriendin?

Deze frustratie levert nog meer woede op.

Ik ga hem negeren. Ik wil hem echt niet spreken. Hij loog al die tijd.

Ik voel mijn ogen waterig worden. Sterk blijven. Ik ga niet huilen nu.

Luke's pov.

Te veel chaos. En dit is nog niet eens het begin.

Ik probeer tot rust te komen.

"MENSEN EVEN STIL!" Schreeuw ik.

Iedereen schrikt. Ik zie Nina bezorgt naar me kijken.

"Wat is er Lukey?" Vraagt Calum.

"Laten we even snel op schieten zonder allemaal in de stress te raken."

"Wow wijze woorden van Hemmo." Zegt Michael.

"Ik ben eigenlijk best wel met Luke eens." Zegt Louis aangrijpend.

Op dat moment pakt Harry de laaste dingen in.

"Op naar ons huis." Zegt ene Merel.

Ik heb van Niall gehoord dat Merel zijn vriendin is. Toen trok ik de conclusie dat heel One Direction een soort van relatie heeft. Wat zouden de fans denken? Geen idee eigenlijk.

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu