Ik ben thuis. Het is erg donker in mijn kamer. Ik ben 17 nu. Over een jaar ga ik hopelijk studeren. Ik doe de lamp aan. Meteen kijk ik naar al mijn One Direction posters. Harry Edward Styles is mijn vriendje. Besef en accepteer. Zucht. Ik sla mezelf in mijn gezicht, misschien was het allemaal een droom. Auw. Ik kijk in de spiegel. Waarom valt hij voor me? Ik ben niets bijzonders. Ik zucht alweer. Ik doe mijn warme superdry joggings broek aan en een sweater. Ik ga naar buiten en loop naar Danielle. Ik ga haar alles vertellen. Ze mag alleen niets doorvertellen. Ik hoop dat ze me geloofd.
"WAAAAAAAAAAAT NEEEEENEEEENEEEEE NEEEEE NINA NEEEEEEEEEE WAAAAAAATTT OMGGGGGG IK KAN HET NIET GELOVEN AAAAHHH JDJXJABBDBHAJAJSJBDVDB!" Schreeuwt Danielle uit.
Als ze begint te huilen springen er meteen tranen in mijn ogen. "Ik kon het ook niet geloven, mijn droom is gewoon uitgekomen.. het spijt me dat ik je niet vaak meer kan zien.." Ze snikt
"Elke keer als je vrij bent moet ik je zien, oke?" Zegt ze.
"Ja." Zeg ik kort. Ik geef haar een knuffel en loop weer terug naar huis. Het is best wel een eind lopen, maar oke. Opeens loopt er een meisje naar me toe.
"Ehu sorry dat ik stoor , maar ben jij Nina Irwin?" Vraagt ze verlegen.
"Ehu ja." Zeg ik verbaast. Ze wordt meteen heel bleek.
"Omg omg omg ik ben echt zo jaloers op jou, ik zou er echt een moord voor willen doen." Zegt ze.
"Je moet niet jaloers zijn. Je moet je dromen volgen.. je komt er wel! Net als ik." Zeg ik met een knipoog en loop verder.
"Wacht!" Zegt ze. Ik draai me om.
"Je bent echt heel mooi." Zegt ze en loopt verder. Ik heb nog nooit een compliment gekregen van een onbekende. Ik glimlach. Morgen moet ik naar Londen, om kennis te maken met mn crew. De fotograven,de stylisten en natuurlijk de producers en bazen. Ik hoop dat ze me mogen..
Ik lig in mijn bed. Ik kan me nergens op concentreren. Is dit echt niet gewoon een wazige droom? Ik zucht. Harry is de geweldigste persoon die ik ooit ontmoet heb. Hij begrijpt mijn gevoelens, hij is lief, hij is perfect. Ik kan er wel een boek over schrijven, hoe erg ik van hem hou. Ik besluit hem te sms'en.
Ik: dear Hazz, ik mis je heel erg! Ik kan me nergens op concentreren, het voelt alsof ik geen mens meer ben.. kan je me helpen.. ik hou van je x N
Ik kijk naar mijn beginscherm. Dat is de foto van mij, hazz en ash. We springen dan in de lucht. Man , wat had ik lol op de Bahama's. I'll never forget. Mijn oogleden worden zwaarder. Ik sluit mijn ogen.
"I'm in love with you and all your little things.." mompel ik terwijl ik begin te slapen
Ik word wakker. Meteen kijk ik naar mijn mobiel , 5 berichten van Harry.
Harry: schat, je bent moe. Je moet rust nemen en dan moet het tot je doordringen dat je eigenlijk nooit normaal bent geweest, jij bent perfect. En normale mensen zijn niet perfect. Alleen jij. Ik bel je morgen oke? Dan kunnen we hier langer over praten.
Harry: ik mis jou ook dodelijk erg. Als ik iets zing, denk ik aan jou. Als ik iets doe, denk ik aan jou. Zelfs als ik adem, denk ik aan jou.
Harry: ik hou van jou. Ik ga er een lied overschrijven. Ja dat doe ik
Harry: goedenmorgen babe ! Ik hoop dat je een fantastische dag zult hebben. De crew vind je vast geweldig !
Harry: ik mis je , ik bel je rond 4 uur oke? X H.
Ik smelt. Hij is er altijd voor me. Ik kijk naar de klok. 10 uur. Shit. Over een uur moet ik bij de studio zijn. Ik spring onder de douche. Meteen daarna trek ik mijn zwarte skinney jeans aan met een shirt. Snel doe ik mijn make up en ren naar beneden. Mijn afgetrapte all stars liggen al klaar.
JE LEEST
Too much of the good ||HES fanfic
Fiksi PenggemarNina is 17 jaar en houd van fotograveren. Ook is ze fan van de coolste band ter wereld. One Direction. Ze heeft alleen niet door hoe ongelovelijk dicht bij ze is. Op een dag wint ze een wedstrijd, nou ja, ze wordt tweede. daarmee wint ze een vakanti...