hoofdstuk 9

79 3 3
                                    

Deze foto hierboven is van Newcastle, mijn geboorte plek. Ik heb deze foto zelf gemaakt ;)

Als ik naar mijn mobiel kijk leg ik snel mijn boek weg. Het is 3 uur AM. Ik doe mijn lampje uit. Het lijkt uren geleden van die fans.. Ik ben echt blij met zon vader die ze wegjaagd. Ik ben bang.. Misschien word ik vermoord.. ik sms Harry.

Ik: Hazz.. ik ben net bedreigd door je lieftallige fans.. de willen me dood hebben. Ik ben bang. Help me schat..

Harry: OMG! Echt? Sorry schat, vergeef me! Het spijt me dat je dit is overkomen. De fans zullen je respecteren. Ik beloof het je. I love you xx H.

Het is lief dat hij verantwoording neemt, maar dat hoeft niet. Ooit was ik ook zo. Nu weer ik hoe het is. Er rollen tranen over mijn wangen.

Harry pov.

Ik kan het niet geloven dat de fans dat doen. Ik hou van de fans, maar dit gaat te ver. Het is al een paar keer gebeurd.. maar nog nooit vond ik het zo erg.. Nina is echt een geweldige jonge vrouw. Ik hou van haar met heel mijn hart, dat moeten de fans accepteren. Ik gooi mijn dekens van me af en stap uit bed. Snel pak ik mijn telefoon en email een meiden tijdschrift.

Ik sms de Lads wat er gebeurd is met Nina. Ze antwoorden niet. Ik begin te ijsberen in mijn slaapkamer. Oh wat moet ik doen? Ga ik zo Nina kwijt raken? Morgen tot laat repeteren in de studio.. over ander half week begint de tour... Ik zie Nina al die tijd niet meer. SHIT! Op de tour! Iedereen kent Nina! Wat nou als de fans haar gaan aanvallen? Ik grijp mijn haar. Dit is niet goed. Ohh wat moet ik doen? Ik maak een notitie in mijn telefoon:

Morgen doen:

-kijken of dat meidentijdschrift heeft geantwoord

-Nina bellen

-repeteren

-zucht...

Als ik klaar ben spring ik weer in mijn bed en doe de lamp uit. Wat nou als er iets gebeurd met mijn meisje? Nee! Er gaat niks gebeuren. De fans kunnen dat niet maken.. Er rolt een traan over mijn wang. Ik mis haar. Zal ik haar een imessage sturen? Nee ze slaapt vast.. en ik wil haar niet storen. Ze slaapt zo mooi. Ik weet nog dat ik zag hoe ze haar ogen dicht deed, en de volgende ochtend weer open deed. Ik zonk gewoon in haar ogen. Er rolt weer een traan over mijn wang. 'Oke Harry, even niks aan je hoofd je moet nu gaan slapen' zeg ik tegen mezelf.

Ik word wakker, mijn bed zit vol met bloed. Ik kijk om me heen. Nina. Daar ligt ze. Buitenbewust op de grond. Haar hart is doorgesneden. Ik kijk naar de muren, er staat iets met bloed geschreven: 'you said you loved us, but you gave your heart away'. Mijn gezicht word bleek ik probeer op te staan, het kan niet. Mij vriendin ligt dood op de vloer. Tranen. Overal tranen. Na een uur lang huilen ligt er overal water, inplaats van bloed. Het waterstijgt. Ik voel het water tot mijn knieën komen, tot mijn benen, tot mijn heup, zot mijn buik. Ik probeer te bewegen, het lukt niet. Ik zit vast. Het water stijgt inmiddels al tot mijn neus. Ik zoek naar adem. Ik hoef niet meer te leven. My life is done. De liefde van mijn leven is weg, ik heb geen reden om te leven.

Ik schrik wakker. Ik kijk om me heen. Geen bloed en geen water en zeker niet een dooie Nina. Ik zucht en plof neer op bed. Ik kan nu echt niet meer slapen...

Nina pov

Ik schrik wakker. Wow, ik had echt een hele enge nachtmerrie. Over dat ik werd vermoord door Harry's fans.. ik ben blij dat het een droom was. Harry gaat me redden, ik weet het. Ik pak mijn mobiel, het is nog redelijk vroeg. Snel imessage ik Merel.

Ik: Hiii sunshine, wakker worden, we gaan zo de jongens verrassen!

Na minder dan een minuut krijg ik iets binnen.

Too much of the good ||HES fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu