O pislik beni kolumdan tutup götürmeye çalışırken kaçmak için çırpınıyordum ama işe yaramıyordu. Spor salonunun merdivenlerinin oraya geldiğimizde birisi onu durdurdu. 'O iş kadar kolay değil' dedi ve adamı kendine çevirip yumruk attı. Bu Oğuzdu ! Adama öyle kötü vuruyordu ki adama biraz daha vursa adam ölecekti.
İlk önce araya girmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Ne yapacağımı düşünürken aklıma kapıları açmak geldi, koşarak okulun kapısının yanına geldim. Okulun kapısını açmak gerçekten çok zordu,güçlükle açtım kapıyı. Polisler koşarak içeriye girdi,onların yanına gittim Oğuz geriye çekilmişti adama bakıyordu.
'Oğuz !' dedim bağırarak. Bana baktı 'Ufaklık' dedi ve koşarak yanıma geldi 'İyi misin ?' dedim ona bir şey olacak diye çok korkmuştum.
'İyiyim,asıl sen iyi misin ?' diye sorduğunda kafamı olumlu şekilde salladım. Kafasına baktığımda kafası kanıyordu 'Oğuz kafan kanıyor ! Sana pansuman yapmamız gerek,gel' dedim onu revire götürürken.
Revire geldiğimizde onu oradaki koltuğa oturttum ve pansuman malzemelerini aldım ve yanına gittim. İlk önce orayı dezenfekte ettim ve daha sonra yara bandını yapıştırdım. Oğuz'a baktığımda bana bakıyordu.
'Ne bakıyorsun ?' diye sorduğumda beni şaşırtan bir şey söyledi 'Güzelliğine..' dediğinde kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. 'Güzelliğine bakıyorum' heyecandan cevap vermedim.
Arkamı döndüğümde pansuman aletlerini yere düşürdüm. Oğuz sessizce güldü fakat ben bunu duymuştum. 'Yardım edeyim' dediğinde yanıma geldi. Her şeyi neredeyse toplamıştık en son pamuk kalmıştı ikimizinde eli aynı anda pamuğa gitti, Eli elimin üstündeydi göz göze geldik. Hızlıca elimi çektim ve pamuğu yerine koydum, diğer aletleri de yerine koydum. Yüzüm kesin şuan kıpkırmızı olmuştu.
'Sırık bizim artık çıkmamız lazım' derken gözlerine bakamıyordum 'Tabii ufaklık' dedi ve revirin kapısına doğru ilerledi bende arkasından gittim.
Biz aşağı inerken diğer kızlar çıkarılıyordu,hepsi perişhan olmuştu,ağlıyorlardı,yüzleri kan içindeydi,polisler ile gidiyorlardı. Merdivenlerin orada durdum sadece gidişlerini izledim.
'Ufaklık,gelmiyor musun ?' dediğinde hala onların çıkıp gitti kapıya bakıyordum.yanıma geldi 'Ufaklık bir sorun mu var? İstersen seni dinlerim' dediğinde ona baktım ve asla yapmayacağım bir şey yaptım.
Ona sarıldım ! Oğuz'a sarıldım. İlk önce şaşırmış olacak ki tepki vermedi daha sonra o da bana sarıldı. Ona sarılmak bana iyi gelmişti. Hızlıca geri çekildim, nede bunu yapmıştım ki'Özür dilerim bir anda oldu' dediğimde güldü.
Çok güzel gülüyordu. 'Önemli değil,arada olsun böyle' dedi ve bana göz kırpıp aşağı indi.
Bende aşağı indim ve okulun kapısının oraya geldim,çok fazla insan vardı. Oğuz sanırım çıkmıştı ben de daha fazla oyalanmadan çıktım. Bizimkileri gördüm,hepsi beni görünce koşarak yanıma geldi,sarıldılar. 'İyi misin ?' diye sordu Beril Kafamı sallayarak cevap verdim.
Eve gittik hepsi tek tek soru sordular hepsine cevap verdim ama benim aklımda tek bir soru vardı Bunları nereden biliyorlar. 'siz bu olanları nasıl öğrendiniz' diye sorduğumda Ege söze girdi 'Okul grubuna mesaj attılar okula gelmeyin okulda birisi var ve herkes tehlikede diye o yüzden kimse gitmedi.' kafamı 'anladım' anlamında salladım.
'Ben odama gidiyorum çok yoruldum' dedim ve kalkıp odama gittim. Telefonumu şarja taktım ve yatıp uyudum.
__________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak
Teen FictionBabasından şiddet gören ve annesinin asla onu sevmediği ailenin sevilmeyen kızı Çilem. Tek ailesi arkadaşları olan Çilem bu hayattan kurtulmaya çalışır. Bu hayat ona çok şey öğretecektir... 03/01/2021 :)