Sonumuzun geldiğini düşünüyordum. Bu adamı tanıyordum,okulda görmüştüm. Yüzünde maske kafasında ise şapka vardı. Yüzü çok görünümüyordu ama gözünün altındaki yara izi hala belli oluyordu.
Adamı polisler o gün götürmüştü,Hapise atarlar diye düşünmüştüm ama öyle olmamış anlaşılan. O gün kızlardan birine işkence uygulayıp öldürmüş. Diğer kızlarada böyle yapacakmış ama olmamış polisler sayesinde diğer kızlar kurtulmuş. Ben o gün şanslı olduğumu sanmıştım ama sanırım yanılmıştım. Sonum bugün olacaktı.
Adamın kollarında çırpınıyordum kurtulmak için ama ben hareket ettikçe daha çok bastırıyordu ellerini ağzıma. Kurtulmak için bir sürü şey denemiştim ama hiçbiri işe yaramamıştı. En son aklıma bir fikir gelmişti.
Hızlı hareket etmem gerekiyordu yoksa beni öldürecekti. Var gücümle ayağına bastım. Adamın canı acımış olacak ki elini ağzımdan çekti ve ayağını tuttu.
Bende bunu fırsat bilip Berili alıp kaçmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Adam kolumdan tutmuştu ve bırakmıyordu. Son çare orada duran vazoyu kafasında kırdım. Vazo kafasında parçalandı ve adam yere düştü. Bizde bunu fırsat bilip Berille kaçtık.
Hızlıca Berili alıp oradan uzaklaştım. Yolu yarılamıştık ama gidecek yerimiz yoktu. İkimizde koşmaktan çok yorulmuştuk bu yüzden bir kaldırım köşesine oturup dinlenmeye başladık. Beril başını omzuma yaslamış oturuyordu bende başımı onun başına yasladım. Öylece oturuyorduk ama ne yapacağız bilmiyorduk.
Şu an ne yapacağımızı bilmiyordum sadece birinin bize yardım etmesini istiyordum. En son aklıma Ege geldi. Ailesi şu an şehir dışındaydı ve bu yüzden evi en müsait olan oydu. Telefonumu çıkarttım ve Egeyi aradım.
'Alo Ege sana birşey Söylemem gerek' dedim vakit kaybetmeden.
'Tabii Söyle' dedi Ege.
'Sana gelebilir miyiz ? Şuan gidecek kimsesimiz yok çünkü' Bunu söylerken utanmıştım.
'Tabii ki gelin ama bir sorun mu var ?' Dediğinde telefonda açıklayamazdım.
'Şuan açıklayamam' dedim.
'Tamam gelin bekliyorum' dediğinde çok rahatlamıştım.
'Tamam Ege yarım saate oradayız, çok teşekkür ederim' dedim. Şuan ona minnettardım.
'Lafı bile olmaz,hadi gelin bekliyorum' dediğinde telefonu kulağımdan çektim ve kapattım.
'Hadi kalk gidiyoruz' dedim Beril'e. 'Nereye ?' Dediğinde kısaca açıkladım ve evin yolunu tuttuk.
____________________
Eve varmıştık kapıyı çaldım ve açılmasını bekledik. Hızlıca kapı açıldı.
'Hoşgeldiniz' dedi Ege. 'Hoşbulduk' dediğimde hala kapıda duruyorduk. Ege kapıyı sonuna kadar açtı ve girmemiz için geri çekildi.
İçeriye geçtik ve koltuklardan birine oturduk. 'Anlatın ne oluyor ?' Dedi Ege.
Tüm olayı anlattım Ege'ye. Çok sinirlendiği her halinden belliydi.
'Ben onu bulayım öldürmezsem adam değilim' dedi Ege. Çok sinirlenmişti, şu an bir şey deyip onu daha da sinirlendirmek istemiyordum.
Ege bir kaç dakika sonra sakinleşmişti yerine oturduğunda bana ve Beril'e bakmaya başladı.
'Size birşey yaptı mı bu herif ?' Dediğinde ikimizde kafamızı salladık ve öyle bir şey olmadığını söyledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak
Teen FictionBabasından şiddet gören ve annesinin asla onu sevmediği ailenin sevilmeyen kızı Çilem. Tek ailesi arkadaşları olan Çilem bu hayattan kurtulmaya çalışır. Bu hayat ona çok şey öğretecektir... 03/01/2021 :)