Sakinleştikten sonra dışarı çıktık şuan Berilin aklı yerinde olmadığı için nereye gittiğini düşünemiyordum. Egeye ilk eve gitmemiz gerektiğini söyledim. Arabaya bildiğimizde yola bakıyordum belki bulurum diye. Eve yaklaşırken evin kapısının önünde bir kız yatıyordu. Saçları yüzünü kapattığı için Yüzü görünmüyordu ama Beril'e çok benziyordu. Eve yaklaşırken o kızın Beril olduğu belli oldu. İşte Beril oradaydı.
'Beril !' Dedim bağırarak 'Beril orada' diye Bağırıyordum. Araba daha durmamıştı ama ben o anki panikle kapıyı açmıştım aşağıya atlayacaktım Ege hızlıca arabayı durdurdu. Kafamı vurmuştum ama dert değildi kardeşim orada yatıyordu ve onun yanına gitmem gerekiyordu. Ege 'Ne yapıyorsun sen ya ? Düş-' Ege daha lafını bitirmeden arabadan indim daha arkamdan Bağırıyordu onu takmıyordum tek derdim Berildi şuan.Koşarak yanına gittim. 'Beril ! Ablacım !' Dedim. Yüzünden saçını çektim. Tüm yüzü yara içindeydi. 'Beril noldu sana ?' Dedi Ege. Yüzüne bakarken yanında bir not buldum. Notta ;
Anneni bıçakladım,
Kardeşini dövdüm,
Sıra sende sana ne yapayım güzel kız?
Karar senin ama eğer polise haber verirsen işte o zaman yapacaklarımdan ben sorumlu olmam.Ne diyeceğimi bilmiyordum,elim titriyordu,bu şerefsiz zaten bana zarar veriyordu hayatımı karartıyordu bundan daha fazla ne istiyordu ?
"O ne ?' Diye sordu Ege 'Hiçbir şey' diye geçiştirdim ama Ege birşey olduğunu anlamıştı sadece şuan birşey demedi. Kağıdı hemen cebime koydum O sıra Beril yavaş yavaş gözlerini açtı 'Abla' dedi ve sonra ağlamaya başladı.
'Geçti ablacım,Geçti güzelim korkma' dedim. çok korkmuştu 'Abalcım ayağa kalka bilecek misin?' Diye sordum yukarı çıkarmamız gerekiyordu. Evet anlamında kafasını salladı.
Hızlıca ayağa kaldırdık ve odasına girdik. Sanırım ilk defa odasına giriyordum ve odası çok güzeldi. Benim odamadan bin kat daha güzeldi. Ferahtı,genişti,çok güzel dekore etmişti odasını. Sonra Berilin inlemesiyle bu düşünceleri kafamdan attım bu benim düşünmem gereken son şeydi.
Berili yatağına yatırdık. Egeyi odadan çıkardım çünkü üstünü değiştirmem gerekiyordu. Dolabını açtığımda o kadar güzel elbiseleri, etekleri, bluzleri, sweatshirtleri, pantolonları, eşofmanları vardı ki gerçekten aşık oldum. Hemen bir sewatshirt ve birde eşofman aldım. Üstünü değiştirirken vücudundaki morlukları baktım. Babam sopayla dövmüştü aynısını banada yaptığı için biliyordum. Hemen üşümesin diye giydirdim ve yorganın altına soktum.
Annem küçükken Berile çok ninni söylerdi. Berili bu konularda çok kıskanırdım annem benim daha önce yanıma bile gelmemişti ama Berille çok yakın arkadaş gibilerdi. Gözümden bir damla yaş aktı ilk başta ninniyi söylemeyecektim ama o rahat uyusun diye bunu yapabilirdim
Dandini Dandini dastana,
Danalar girmiş bostana,
Kov bostancı danayı,
Yemesin lahanayı'Ya çilem salak mısın koskoca kıza Dandini dandini diyorsun.' O sıra Berilin sesi duyuldu 'abla çok güzel söyledin aynı annem gibi devam etsene' dedi. Sesimi anneme benzetti, beni anneme benzetti.
Annem 'asla bana benzemiyorsun bu yüzden senden nefret ediyorum' derdi. Benimde anneme benzeyen bir yanım varmış. Bu kendimden bi kez daha soğumama neden oldu . Annem gibi kötü bir kız mıydım ben de? Düşüncesiz, bencil. Ama ben annem gibi olmayacağıma söz vermiştim.
Zorla da olsa "Tamam ablacım" dedim ve niniye devam ettim.
Biner atın iyisine,
Düşer yolun kıyısına,
Haber verin dayısına,
Şeker alsın kuzusuna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak
Dla nastolatkówBabasından şiddet gören ve annesinin asla onu sevmediği ailenin sevilmeyen kızı Çilem. Tek ailesi arkadaşları olan Çilem bu hayattan kurtulmaya çalışır. Bu hayat ona çok şey öğretecektir... 03/01/2021 :)