Vypráví Anne
Od našeho trestu s Malfoyem utekla už celkem dlouhá doba. Asi si všichni pamatujete, jak jsem říkala, že je opravdu v pohodě? No, vlastně on je. Jenže ani společná noc mu nezabránila v tom mě stále provokovat.Stále má potřebu se se mnou hádat. Sice už to není tak intenzivní jako před tím, ale vždycky když jde okolo mně s tou svojí partou, vždycky se se mnou chce hádat kvůli kravině. Ale ty hádky netrvají dlouho a na konci je stejně na obou z nás vidět, že to nebereme vážně.
Tentokrát tu ale nebyl nikdo, kdo by naše hádky spravedlivě rozsoudil. Brumbál od začátku školního roku stále někam mizel a ve škole byl jen párkrát a to asi tak na tři dny.
A Remus za mnou byl asi dva dny zpátky s tím, že musí na nějakou dobu odjet do světa mudlů. Upřímně mi neřekl, na jak dlouho to bude, sám to totiž nevěděl, ale ujistil mě, že bude všechno v pohodě. Jestli se mě tím snažil nějak uklidnit, moc se mu to nedařilo.
Psal se jeden z posledních dnů října, venku foukal vítr a už byla celkem zima. Remus byl pryč už dva dny a neozval se mi. Dneska jsme měli mít dlouho školu, takže jsme měli odpolední pauzu. Vzhledem k tomu, že jsem nebyla na hodinu lektvarů zrovna řádně připravena, musela jsem si zajít do školní knihovny vypůjčit si nějaké starší učebnice. A abych nemusela jít sama, rozhodla jsem se s sebou vzít dvojčata.
Čekala jsem na ně v nebelvírské společenské místnosti. Už jsem vstávala že odejdu, protože už jsem to sotva stíhala, když ke mě přiběhli. Než stačili něco říct, řekla jsem něco já: "řekněte mi jeden rozumný důvod, proč kvůli vám budu muset jít do tý knihovny pak znova, protože vy jste neschopný přijít v čas."
"Jen jeden? Tak to je jednoduchý," ušklíbl se George. "Fajn tak povídejte," založila jsem si ruce na prsou a čekala na vysvětlení. Oba se na sebe podívali a jakoby si četli myšlenky se sklonili na mojí výškovou úroveň. Což byl pro ně nejspíš celkem těžký úkol. Pro představu, oni měří tak 185 a já asi 165. Ten rozdíl je hodně vidět.
Oba se mi podívali do očí. "Hele prcku, takhle s náma mluvit nebudeš," usmál se Fred. Tím mě vykolejil. Prcku mi říká jenom strýček Moony. Nadzvedla jsem obočí: "jak jste..?" Chtěla jsem se zeptat jak k té přezdívce přišli, ale George mě předběhl: "zaslechli jsme, jak mluvíš s profesorem Lupinem. To ti tak říká celý život?" "No, vlastně," chtěla jsem mu odpovědět a znovu mě zmátl Fred, který mi skočil do řeči: "a navíc, mi na tebe čekáme v jednom kuse. Aspoň víš jaký to je."
Z toho všeho, jak na mě koukali dva skoro stejní lidé, 2 páry stejných očí a každý mluvil něco jiného se mi zamotala hlava. "Dobrý, dobrý...vím o co vám jde, ale motá se mi z vás hlava. Tak jdeme radši," udělala jsem od nich dva kroky a šla směr knihovna. Oba mě následovali.
"Hele, Annie nevadilo by ti, kdyby jsme se šli s Georgem podívat do jiný části knihovny? Tady nic nehledáme," poklepal mi na rameno Fred. "Ne, klidně běžtě. Vlastně ani nevim proč se mě ptáte," zasmála jsem se ironicky a oni odešli.
Zůstala jsem v té části úplně sama. Špičkou prstu jsem oprašovala názvy některých i hodně starých knih a encyklopedií. V ruce jsem už měla jednu, ještě jednu jsem hledala.
Ta poslední, kterou jsem chtěla, byla v nejvyšší polici. Přehoupla jsem váhu na špičky a natáhla se pro ni. Chyběl mi kousek, ale nedosáhla jsem tam. Mohla jsem se natahovat jak jsem chtěla, ale na tu knihu jsem prostě nedosáhla.
ČTEŠ
The Hogwarts princess
Fanfic"Jsi idiot Draco Malfoyi!," řekla jsem v polospánku. "A ty jsi nádherná Anne Smithová," zašeptal a políbil mě do vlasů. -------- Anne Smith si myslela, že je normální dívka, která studuje v Londýně a její život je úplně stejný jako život jakékoli...