Kaappihomo

321 24 12
                                    

Taehyung nk

Tämä on viides kerta tällä viikolla, kun seison ilmoitustaulun edessä tuijotellen kerhojen ilmoittautumis papereita. Ja nyt on vasta keskiviikko.
En osaa päättää haluanko soittamaan saksofonia vai näyttelemään. Molemmat kiinnostaa, mutta ei minulla ole molemmille aikaa.

Irene: Hei Taetae!

Irene tarttuu käsivarteeni ärsyttävä hymy kasvoillaan, antais jo olla!

Taehyung: Mitä sä haluat.

Irrotan tytön otteen ja alan kävelemään portaita ylös, missä kieliluokat sijaitsevat.

Irene: Mä vähän ajattelin, nyt kun meillä on ollut tälläistä säpinää niin jos käytäis ulkona.

Naurahdin toisen lauseelle ja käännyin kohtaamaan Irenen lyötävän naaman.

Taehyung: Säpinää? Meillä ei ole mitään säpinää menossa. Sen mitä mä olen oppinut susta, niin susta kannattaa pysyä kaukana.

Irene: Miten niin? Tämä on tarjous mistä ei kannata kieltäytyä.

Taehyung: Ja mä kieltäydyn, anna mun olla!

Jatkan kävelemistä äidinkielenluokkaan eikä Irene enään seuraa minua. Kiitoksia!

××

Äidinkielen tuntia oli enään puolituntia jäljellä, ja Chenle astui luokkaan.

Herra Hwang: Herra Zhong, olet myöhässä.

Chenle nosti keskarin ilmaan ja meni istumaan eteeni, koska istun ihan takana.

Chenle tuijotti kauan minua joten pyöräytin silmiäni. Pian Chenle lyö kätensä pulpettiini.

Chenle: Sulla on pokkaa pyörittää mulle silmiäs Jungkookin suojatti.

Taehyung: Mä huomaan sun äänen sävystäs nyt kun Jaemin on lähtenyt niin se ei voi enään suojella teitä. Sua selvästi pelottaa poika ketä on sua kuukauden vanhempi.

Chenle nostaa minut kauluksesta seisomaan ja työntää minut takana olevaan seinään.

Herra Hwang: Chenle ja Taehyung!

Taehyung: Mä huomaan sun tapas koko ajan härnätä Jiminiä täällä. Rakkaudesta se hevonenkin potkii!

Chenlen naama muuttuu punaiseksi, ja pian tunnen nyrkin naamallani ja pistelevän kivun nenässäni. Huomaan veritipat lattialla. Eikä sitä tule yhestä nenästä vain molemmista sieraimista.

Herra Hwang: Zhong Chenle ja Kim Taehyung välittömästi rehtorin kansliaan!

Opettaja ohjasi meidät odotushuoneeseen, missä hän kertoi rehtorille tapauksesta. Odotushuoneeseen saapuu Jimin porukoineen.

Jungkook: Jumalauta Taehyung. En olis ihan uskonut susta riidanhaastajaks!

Hoseok: Mitä sä kuvittelit tekeväs!

Jimin: Mihin sattuu!

Taehyung: Mä olen kunnossa. Se on vain verta.

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Where stories live. Discover now