Minä suojelen sinua

704 47 94
                                    

»P.JM«

Ensimmäinen liikuntatunti mihin en voinut osallistua jalkani takia. Ihan varmana kusipäinen opettaja laskee numeroni kympistä seiskaan, koska hän ei koskaan tykkää laiskoista oppilaista.
Tälläkin hetkellä luokkalaiseni pelaavat polttopalloa. Enkä edes halua pelata tuota peliä, koska olisin joutunut joukkueeseen, missä olen Jungkookia vastassa ja tottakao jalkapallon pelaajana hän on täydellinen tässä. Niin kuin hän on vähän kaikessa simmonen expertti.

Taehyung paloi ja tuli viereeni.

Taehyung: Mitäs Chimittäjä?

Jimin: Tylsistyn.

Taehyung: Uskon. Jungkook taas rökittää koko joukkueen yksin.

Jimin: Se on yks niistä syistä, miksi mä vihaan nykyään polttopalloa.

Taehyung: Mä vihaan kaikkia urheilulajeja, missä täytyy olla Jungkookia vastassa.

Jimin: Hei. Tehään silleen et murretaan sen nilkka, joten se ei voi pelata liikkatunneilla.

Taehyung: Jungkookillakin on isopeli perjantaina ja sä tiedät kuinka pahasti se tahtoo olla kapteeni.

Jimin: Niin joo.

Hoseok tuli myös penkille Taen viereen hiestämärkänä.

Hoseok: Mä olen ihan poikki.

Jimin: Huomataan.

Ojensin lattialta minun vesipulloni.

Jimin: Juokaa hyvät miehet.

Hoseok: Meidän Chimittäjä.

Hoseok varmaan joi pullostani puolet koko pullosta ja Taehyung toiset puolet. Päätin nousta ja mennä yhdellä jalalla hyppien läheiselle vesipisteelle ja otin sieltä vettä varmasti janoavalle Jungkookielle.

Peli loppui nopeasti ja yllätyksenä Jungkook oli taas kerran voittaja. Ei mikään yllätys, koska hän voittaa lähes kaiken.

Opettaja onnitteli Jungkookia ja hän tuli viereemme penkille. Ojensin pojalle vesipulloa.

Jungkook: Ei kiitos.

Työnsin sitä lähemmäksi pojan naamaa.

Jungkook: Mä sanoin ei kiitos.

Jimin: Ja mä haluan, että sä juot.

Jungkook naurahti ja otti vesipullon kädestäni. Hän oli juomassa siitä, kunnes näki jonkun tulevan saliin.

Jungkook: Jätkät.

Kaikki katsoimme oven suuntaan ja siellä seisoi poika, joka vietti jonkun osan yläasteesta nuorisovankilassa pahoinpitelyn takia.

Taehyung: Mitä helvettiä toi tekee täällä?

Hoseok: Varmaan pääsi vapaaksi.

Na Jaemin. Tyyppi, joka kiusasi jopa minua koko yläkoulun ja joutui muutamaan tappeluun Jungkookin kanssa.
Hän päätyi nuorisovankilaan sen kaverin kanssa ja väitti, että se oli suuniteltu juttu.

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Donde viven las historias. Descúbrelo ahora