Fritsut

590 41 49
                                    

» P.JM «

Vihdoin saimme Jungkookin ylös sairaalanpedistä takaisin koulun penkeille. Vaikka hän paljon valittikin kyllä hän tykkää siitä ylimääräisestä huomiosta tyttöjen seurassa vaikka sitä ei myönnäkkään.
Ruokalassa Jungkook istui meidän viereemme vaikka hän sai paljon kutsuja toisiin pöytiin. Yksi tytöistä jopa vapaaehtoisesti halusi auttaa Jungkookia tavaroitten kantamisessa.

Hoseok: Meitä tuijotetaan.

Taehyung: Ei ne meitä tuijota vaan Jungkookia.

Jimin: Kade?

Taehyung: En. Miks olisin?

Jimin: En tiedä...

Annoin ilkeen virneen ystävälleni, joka vain vastaukseksi pyöräytti silmiään ja otti makkarapalasen lautaseltaan.

Jungkook: Mitä mä oon missannut?

Jimin: Jaemin on karannut, Wang ja Irene on taas muhinoinu jossain tai ehkä jopa pannu. Mä sopisin Yoongin kanssa eilen ja...sun valmentaja oli valmis vaihtamaan kapteenin, koska se luuli et oot kuollu.

Jungkook: Tyypillist.

Hoseok: Se on hyvä että sopisitte.

Jimin: N-niinpä

Yritin epätoivoisesti peittää Yoongin tekemiä fritsuja.

Jungkook: Mitä sä yrität peitellä siellä.

Jungkook veti paitaani vähän alaspäin nähdessään vaalean liilat fritsut rinnassani ja haalean punaiset kaulassani. Vedin nopeasti paidan takaisin ylös ettei ketään muu näkisi sitä.

Jungkook: Oho oho. Jimppa on saanu vähän patukkaa.

Jimin: Ei nää aina tarkota sitä

Taehyung: Yleensä

Jungkook: Ootko sä top vai bottom? Oliks sil iso?

Jimin: Mikään noista ei kuulu sulle Kook.

Jungkook: Hmm...sä olet bottom...

Jimin: Miten nii?

Jungkook: Koska sä olet vittu Jimin.

Hoseok: Voitteko te puhua tästä jossain muualla kun keskellä ruokalaa.

Jungkook: Hei sun miehes on tuolla.

Jungkook nosti kättä Yoongille kenellä ei ollut juurikaan ruokaa mukanaan. Hän istahti Jungkook viereen, joka istui minun vieressäni.

Yoongi: Mitä?

Jungkook epäröimättä laski Yoongin hupparin kaulaaukkoa näyttääkseen samanlaiset jäljet tuon kaulassa ja pakko sanoa, että se tuntui hyvältä nähdä omat jäljet ihmisessä kenet omistaa.

Jungkook: Jaaha jaaha täällä on ruskeenreiän ritari.

Yoongi: Mitä vittuu sä selität?

Jungkook: Noku obviously sä olet se top.

Yoongi: ...Totta.

Jimin: Kiitti...

Yoongi: Mikä nyt?

Jimin: Nyt sä annoit sille enemmän vittuilemis aihetta.

Jungkook: Oi Jimin mä voisin vittuilla sulle vaikka koko ajan jos haluaisin.

Pyöritin silmiäni ja nousin tavarat pöydältä kun takaaltani kuului Jungkookin huuto;

Jungkook: HEI BOTTOM TUU AUTTAA....

×××

Olin juuri menossa matikan tunnille kun kuulen höpinää ja naurua. Se oli jotain Jaeminin jengiä, jotka näihin aikoihin kiereskelevät luvatta käytävillä. Minun olisi paras ehkä kiiruhtaa jos en halua tulla nöytyytetyksi.
Se oli kuitenkin ihan liian myöhästä.

Chenle: Hei kattokaa mikä täällä on?

Jisung: Hyi helvetti homoja kello kolmessa.

Jeno: Mee nussimaan poikkistas vitun luuseri.

Chenle: Ei vittu kattokaa sillä on fritsujakin kaulassa.

Chenle yrittää näyttää kavereilleen jäljet kaulassani, mutta lyön tuon käden pois minusta.

Jimin: Anna mun olla Chenle.

Chenle: Voi ei. Alkaako pikkusella pallit kiehumaan?

Jimin: Mä sanoin anna mun olla!!

Löin Chenleä naamaan, minkä avulla sain hänet loitommaksi minusta vaikka hyvin tiesin että niin ei olisi kannattanut tehdä.
Chenlen nenästä tippui verta eikä hän näyttänyt kovin tyytyväiseltä. Hän otti uudestaan kauluksestani kiinni ja potkasi polvellansa suoraan mahaan.

Chenle: Lyöt mua sun likasilla homokäsilläs viellä niin mä lupaan että mä hajotan jonka helvetin raajan sun kehostas.

Lopuksi hän löi minua takaisin naamaan, mistä sain enemmän ruhjeita. Samalla kun hän ja kaverinsa lähtivät nauraen valuin alas kaappeja pitkin ja itkin.
   Vihaan olla näin heikko.

Kuulin kävelykeppejen ääniä ja tunnistin sen samantien Jungkookiksi. Hän pysähtyi ja katsoi minua ja itkiviä silmiä.
Jungkook ei ollenkan tykkää miten enimmäkseen minua kohdellaan tai ketään muutakaan kenestä hän välittää, mutta minua hän joutuu enemmän suojelemaan koska olen niin heikko.

Jimin: Jungkook mä-

Jungkook: Mä hoitelen noi sitku mä parannun.

Jimin: ET HOITELE! Niitä on enemmän kun sua sä joudut uudestaan sairaala kuntoon.

Jungkook: Suhun on sattunut Jimin...

Jimin: M-mä kestän sen.

Jungkook antoi minulle heikon hymyn ja antoi käden auttaakseen minut ylös maasta.

Jungkook: Sä et ole heikko Jimin. Mutta älä myös näytä sitä kenellekkään.

Sen jälkeen Jungkook lähti matkoihinsa ja minä lähdin toiseen suuntaan. Toivoen että hän jättää Jaeminin lapsellisen jengin rauhaan.

Tästä tuli ihan syöpääääääää

Mä haluan nukkumaan mutku mun täytyy kattoo Love Island!!!!!!

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Where stories live. Discover now