Huhut

618 48 44
                                    

»P.JM«

Jungkook on ollut meistä aina se joka voisi tappaa jokaikisen mulkun tältä maanpäältä, jos he joko fyysisesti tai henkisesti satuttaa meitä tai jotain Jungkookille hyvin läheistä. Muuten hän on rauhallinen ja ihan hyvä tyyppi, mutta pelottava sitten kun se on vihainen ja kaikki henkselit mahtaa lähteä irti.

Hänen avullaan Jaemin lähtikin nuorisovankilaan. Hän kertoi sedälleen siitä, joka tekee sossu hommia. Tarvittiin vain se yksi kohtaus siinä pienessä puistossa ja Jaemin haettiin autolla kohti Daegun nuorisovankilaa.
Ja siellä hän vietti useemman osan ylä-aste ajasta ja pääsi takaisin vapauteen lukion kakkosella taas häiriköimään ja haastamaan riitaa jätkän kanssa, joka on suurempi kuin jääkaappi. Varsinkin minun nähden.

°°°

Herra Wangin tunneilla sai taas katsoa kun luokan tytöt kuolaavat hänen takapuoltaan ja minä piirrän vihkooni viihdyttääkseni. Vaikka ei mitään piirtämis aihetta tulekkaan niin piirtelen ison kasan sydämmiä ja niiden keskelle nimi kirjaimet J + Y. Todella lapsellista...

En voi edelleenkään kahden viikon seurustelun jälkeen, että seurustelen samansukupuolen kanssa, kehen olin oikeasti umpirakastunut siitä saakka kun tapasin hänet ensimmäisen kerran.

Se oli se kaunis keskiviikko iltapäivä, juuri kun kesäloma loppui ja päädyimme lukioon. Se ruokavälkkä kun ekan kerran eka luokkalaiset valtasivat pihan keskeltä sijaitsevan pöydän, missä me jopa tänäkin päivänä hengaamme.
Muistan oikein hyvin sen tunteen, kun sydämmeni hyppäsi kurkkuun, kun hän käveli pöydämme ohitse. Ne vaaleet hiukset, sormukset sormessa ja helvetin hyvä tuoksu...siinä kohtaa tajusin itsekkin olevani homo. Ja jäin kiinni Hoseokille, kun hän huomasi, että tuijotin liian kauan tuon takamusta. Yoongin siis.

Nyt olen onnellisesti parisuhteessa tuon saman ihmisen kanssa.

Hoseok: Maa kutsuu Jiminiä.

Jimin: Ai täh?

Hoseok heilautti päätään opettajan suuntaan, joka korjaili lasiensa asentoa liitutaulun edessä nostaen toista kulmakarvaa.

Wang: Sitä vaan, että mikä on vastaus?

Katsoin taulua ja siellä olevia merkintöjä, mistä en saanut selvää. Joko se on opettajan huono käsiala tai sitten minun hidasälynen ja tyhmä pää.

Jimin: E-en tiedä.

Wang: Koe on kohta herra Park. Jos saat siitä nelosen niin reputat kurssin samantien. Ja tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Jimin: Pääsen helvettiin?

Wang: Sä et pääse mistään kursseista läpi. Ja tiedätkö mitä SE tarkoittaa?

Jimin: Mä kuolen?

Wang: Sut potkitaan tästä lukiosta.

Nielaisin ja kellot soivat. Nousin nopeasti paikaltani ja juoksin pois luokasta vessaan ja siellä se kaikki iski. Paniikkikohtaus, eli vesiputous silmistä ja hapin puute.

Hoseok: Jimin, kaikki hyvin?

En saanut vastattua kohtauksen takia. Sitten Hoseok vain tuli vessaan, missä istuin ja kyykistyi eteeni ottaen käsistäni kiinni ja katsoi minua silmiin rauhoitellen.

Hoseok: Shh. Sulla ei ole mitään hätää...hengitä syvään ja ulos, syvään ja ulos.

Tein niin kuin käskettiin ja hengitykseni alkoi parantua. Pian sain uudelleen hengitettyä normaalisti ja rauhoittua. Sitten menimme ulos vessasta vastassa huolestuneet Taehyung ja Jungkook, jotka samantien tulivat halaamaan minua.

°°°

Istuimme kaikki katsomossa katsomassa cheerleading joukkueen harjoituksia samalla, kun minä kerroin murheitani pojille.

Jungkook: No Wang on aina ollut tommonen saatanan mulkku.

Taehyung: Ketään ei tykkää siitä.

Jungkook: Se on vaan itseään täynnä.

Jimin: Mut se puhuu totta. Mä tuun reputtaa mun kurssin ja sit mut heitetään ulos.

Taehyung: Ei se noin nopeasti tapahdu.

Hoseok: Niin. Sun täytyy saada viellä ehdot.

Jungkook: Se on muutenki pedofiili.

Taehyung: Kui?

Jungkook: Ettekö te ole kuullu. Se on kuulemma maannu Irene Baen kanssa.

Jimin: Ai niin kun toi Irene.

Osoitin kentällä olevaa cheerleadingin kapteenia aka Jungkookin eksää.

Hoseok laski sormeni ettei vaan ketään huomaa osoitusta.

Jungkook: Just se Irene.

Hoseok: Mistä sä olet tollasta kuullu?

Jungkook: Jalkapallo joukkueessa kiertää huhu. Yugyeom on kuulemma nähdy niitten nuoleskelut luokassa.

Taehyung: Hyi vittu.

Jimin: Ei millään pahalla Kook, mut oon aina ajatellu sitä huorana.

Hoseok: Eikö se pettänytki sua?

Jungkook: Joo. Jaeminin kanssa.

Jimin: Hyi.

Pian kuului juoksua takaaltamme ja tunne käsivarret ympärilläni.

Yoongi: Ootko sä kunnossa?

Kuulessani toisen äänen toi hymyn huulilleni. Kuinka kaipasinkin häntä.

Jimin: Olen mä.

Yoongi: Mä kuulin herra Wangin pienestä valistuksesta.

Jimin: Mistä?

Yoongi: Kaikki puhuu siitä tuolla käytävillä.

Ihan vitun kiva.

Hoseok: Yoongi. Oletko sä koskaan kuullut siitä Wangin ja Irenen jutusta.

Yoongi: Niitten paneskeluista vai?

Jimin: Miten mä en ole koskaan kuullut tommoisesta?

Yoongi: Koska se huhu kiertää vasta. Jotkut on jopa nähny kuvan niistä.

Taehyung: Siitä kun ne panee Wangin opettaja pöydällä.

Yoongi: Ei. Ne nuoleskeli naisten pukuhuoneessa.

Ihan liikaa informaatiota. Ja mitä minä tällä tiedolla edes teen. He saavat tehdä mitä lystää. Kunhan se ei liity minun koulunkäyntiin ja tulevaisuuteeni niin se on aivan sama. Eikä se mun perskarvoja kutita jos Wang menettää työnsä ja joutuu vankilaan. Se vain tarkoittaisi isoja pippaloita ja ihan vitun hyvän mielen, koska se ihminen on täys mulkku.

—————————————————

Hyvää kesää kaikille❤️ ja onneks olkoon niille ketkä pääsi ysiltä tai valmistu😘

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Where stories live. Discover now