Muistoja ja deja vu

240 19 7
                                    

Jimin nk

Ehtisinkö jo puhumaa siitä miten olen jo kyllästynyt kotipileihin, no täällä me istumme, Irenen kotibileissä tällä kertaa.

Huomaa että kuinka tytön ja opettajan juorut on levinneet koulussa, miettien vaan ihmisten määrä myrkyllisiä ihmisiä ketkä luultavasti tulivat vain tänne pilkatakseen tyttöparkaa. Vielä kun tuo yrittää huomaten todella epätoivoisesti kuulua taas porukkaan.

Ei edistystä näy. Eikä Taehyungiakaan ja hänen 15 minuuttia on muuttunut tunniksi

Jungkook: Missä se Taehyung nyt luuraa?

Hoseok: Kauheen pitkään hänen 15 minuuttia on mennyt

Jungkook: Mä luulen ettei se edes ole kehdannu nostaa persettäs sohvalt.

Jimin: Mitä me edes tehdään täällä, eiks sul ollu paljonki Irenee vastaan?

Jungkook: Joo mut ilmasta bissee

Jungkook virnistää ja ottaa siemauksen hänen kolmannesta kaljastaan.

Hoseok: Mikä maistuu ihan kuselle.

Jungkook: Mä en kuuntele absolutistia

Hoseok: Mä en edelleenkään ole absolutisti

Jungkook: Olet sä mulle ku et juo bileissä koskaan mitään.

Hoseok: Koska mä haluan olla vastuullinen

Jimin: Jätkät turpa kiinni Tae tuli.

Taehyung seisoo Irenen ovella vittuuntuneen naaman kanssa. Ihan selvästi ei haluaisi olla paikan päällä.

Irene huomaa samantien Taen ihan niinkuin hän ei olisi katsonut ulko-oveen päin 5 minuutin välein odottamassa jotakuta. Irene koittaa mennä puhumaan hymy kasvoillaan, mutta kylmänä Taehyung menee Irenen ohitse ja kävelee meidän luokse huoneen perälle.

Jungkook: Kato, mä jo luulin et olisit kaapattuna

Taehyung: Sori, ei ollu ihan motivaatioo tulla tänne.

Hoseok: Mikäs nyt?

Taehyung heiluttaa päänsä Irenen suuntaan.

Hoseok: Mitä se on nyt tehny?

Taehyung: Ei jätä mua rauhaan.

Jungkook: Estä se

Taehyung: Yritin

Hoseok: Pistä se mustalle listalle

Taehyung: Yritin

Jungkook: Joku on kunnolla riippuvainen

Taehyung: Jos tiiätte kenet vaan ketä voi auttaa mua tässä niin olisin kiitollinen.

Jimin: On it

Otin viimeisen kulauksen kaljakupistani ja tallustin pissisten joukkoon. Sen huomaa että missä kohtaa alkaa se tyttöjen raja ja missä kaikki muut ja se on se parfyymipilven haju mikä ympäröi näitä muijia.

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Where stories live. Discover now