Anteeksipyyntö

629 45 59
                                    

» P.JM «

Jungkook: Sit kun mä löydän sen saatanan idiootin niin mä hakkaan sen verille.

Taehyung: Rauhotu Jungkook.

Hoseok: Nii. Jaemin on viety takasi nuorisovankilaan. Sinne minne se kuuluukin.

Huokaisin syvään henkeä ja kuuntelin hiljaa kavereitteni puhetta mielessäni edelleen minun ja Yoongin ilkeä kohtalo. Koko yön minä miettisin ja miettisin mitä tekisin, mutta aina päädyin jostain ihmeen syystä antamaan anteeksi, vaikka hän suuteli tyttöä edessäni. Ja viellä koulun isoimman huoran kanssa, joka on yrittänyt jokaikistä meidän kaveriporukasta paitsi minua.

Puhelin alkoi soida, mutta ignoorasin sen, koska tiesin kuka se olisi.

Hoseok: Chim? Aijotko sä vastata siihen?

Tosi on, että tahdon kuulla mitä sillä idiootilla on kerrottavaa. Ja sit voin taas harkita mitä aion tehdä.
  Otan puhelimeni taskusta ja lähden ulos huoneesta sairaalan käytävälle. Istahdan tuolille ja pistän luurin korvaani.

Jimin: Haloo

Yoongi: Jimin? Ehditkö nähdä.

Jimin: En. Mä olen Jungkookin kanssa.

Yoongi: Jimin-

Jimin: Kuule mun täytyy mennä. Heippa.

Painoin punaista ja lähdin takaisin huoneeseen, missä kaikki tuijottivat minua silmät pyöreinä.

Hoseok: Kuka se oli?

Jimin: Se oli Yoongi. Olis halunnut puhuu jossain.

Jungkook: Onks ongelmia paratiisissa?

Jimin: On. Se suuteli koulun huoraa suoraan mun edessäni.

Jungkook: Oikeesti?

Taehyung: Älä Jimin anna sille lisää aiheita hakkaamiseen.

Jimin: Nojoojoo.

Loppu päivä menikin Jungkookin kanssa hengailemisessa.
Kotiin palumatkalla huomasin Yoongin istuvan talomme rappusilla, pää polvissa.

Jimin: Mitä sä täällä teet?

Poika nostaa päänsä polvistaan ja katsoo minua. Hän huokaisee henkeensä ja nousee seisomaan eteeni.

Yoongi: Mä olen sulle selityksen velkaa.

Jimin: Niin olet, mutta mä en tahdo kuunnella sitä nytten. Mä olen väsynyt.

Yritin mennä tuon ohitse mutta hän ehtisi tarrata kädestäni kiinni.

Yoongi: Kuuntele.

Pyöritin silmiäni ja istahdin portaalle mukamas valmiina kuuntelemaan, mitä toisella oli sanottavana.

Yoongi: Mulla ja Irenella oli juttua ennen kun mä lähdin Thaimaahan isän kanssa. Me erottiin kun mä kuulin, että se oli paneskellu Jungkookin kanssa täällä.

Yoongi istui viereeni rappusille, mutta ei katsonut minua päin.

Yoongi: Se kuuli, mut kun mä soitin sitä pianoa. Väitti mulle, että mukamas Jungkook olis raiskannu Irenen ja että olis maksanu sille ettei kertois kenellekkään ja sanos et mukamas ikävöi mua. Mut kaikki tietää sen ja herra Wangin puuhastelut joten kun mä yritin lähtee luokasta niin se iski huules muhun.

Jimin: Eli mä saavuin paikalle väärään aikaan.

Yoongi: Mä en välitä siitä ämmästä tippaakaan. Mä olen homo. Sataprosenttisesti.

Syvä hiljaisuus iski ympärillemme ja molemmat vain katsoimme ympärillemme.
Miettisin ja kertasin pojan kertomaa syytä monta kertaa päässäni todeten, että tuossa on järkeä. Irene petti Jungkookiakin loppujen lopuksi ja väitti Jaeminille, että Jungkook oli pakottanut Irenen suhteeseen.
Mä olen tuntenut Jungkookin siitä asti kun ollaan oltu vaipoissa, minä tiedän ettei Jungkook ole tuollainen ihminen.

Päästin pienen hymyn huulilleni ja menin lähemmäs poikaa, joka oli vain oudosti tuijottanut eteensä. Pistin pääni lepäämään tuon olkapäälle ja yhdistin kätemme. Hän teki samoin. Pisti päänsä päänpäälleni lepäämään ja katsoi käsiämme.

Jimin: Mun olisi pitänyt kuunnella sua aikasemmin.

Yoongi pussasi minua päähän ja vastasi.

Yoongi: Ei se mitään.

Jimin: Haluutko sä tulla sisälle?

Yoongi: Toki.

Päästin itseni irti pojasta ja avasin oven. Otin kenkäni ja takkini pois ja vein pojan keittiöön.

Jimin: Onko sulla nälkä?

Yoongi: On.

Jimin: Mitä sä haluat?

Yoongi: Sua.

Käännyin ympäri punaisilla poskilla ja huomasin kuinka lähellä poika oli minua.

Jimin: T-täh?

Yoongi yhdisti huulemme syvään ja nälkäiseen suudelmaan. En päästänyt irti tai yrittänyt irrottaa vaan annoin pojan viedä.
Pian se kaikki muuttui kiihkeäksi muhinoimiseksi. Yoongi työnsi minua pöytää päin ja syöksyi kaulalleni jättäen liiloja jälkiä jälkeensä aiheuttaen pienen voihkaisun suustani merkiksi nautinnosta. Tunsin leveän virneen kaulassani. Yoongi suuteli minua uudestaan, mutta tällä hetkellä kaikista enemmän nälkäisemmin.

Yoongi: Viedäänkö me tämä sun huoneeseen?

Nyökytin ja vein pojan huoneeseeni pistäen oven lukkoon ja jatkaen muhinoimista. Kaaduimme sängylle, missä Yoongi alkoi jo ottaa huppariini pois ja minä hänen. Hän palasi takaisin huulilleni ja yhtäkkiä lopetti.

Jimin: Kaikki hyvin?

Yoongi: Ootko sä ihan varma, että sä tahdot tehdä tämän? Mä en pysty lopettamaan jos me viedään tätä yhtään pidemmälle.

Virnistin ja kaadoin pojan viereeni ja menin hänen päälleen ottaen T-paitani pois.

Jimin: Tahdon.

Yoongi virnisti ja syöksyi huulilleni. Sen jälkeen oli minun vuoroni merkata pojan omakseni muutamalla fritsulla kaulaan ja rintaan.

Loppu ilta täyttyikin pelkällä rakkaudella.
Pienen paljastuksen voin antaa. Musta taisi tulla bottom.

——————————————————

Pieni smutti tuli.

Wanna One Kang Daniel ja TWICE Jihyo on yhdessä. Ajatuksia? Mun mielestä nekin ansaitsee rakkauden niin kuin muutkin☺️

Ja en kuuntele kummankaan ryhmän biisejä mut ihan söpöi ne on.

Torstai kouluun🖕

ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠Where stories live. Discover now