Jungkook: Teki varmaan näitte uutiset?
Jungkook aloittaa keskustelun viiden minuutin hiljaisuuden jälkeen.
Jimin: Jep, ihmeellistä et Jaemin pääsi taas pois.
Taehyung: Ketä sen edes maksoi ulos? Eiks sen sukulaiset ole muutenki vähä katkennu sen kans välei poikki.
Hoseok: Jätkät puhutaan vähän hiljempaa, me ei olla ainoita täällä ruokalassa.
Jungkook: Ei ne tän hälilän keskellä mitään kuule
Jimin: Tuleekohan se takas kouluun?
Taehyung: Sehän erotettiin.
Jungkook: Niin mut kuinka pitkäks aikaa?
Toivottavasti ikuisesti, eikä enään tule tähän lukioon, toivottavasti hän muuttaa kokonaan pois kaupungista tai paremmin koko maasta. Toivottavasti toiselle puolelle maapalloa että ei edes näkisi sitä vahingossakaan.
Olo tuli samantien jotenkin epäturvalliselta, kun sai tietää toisen pois pääsystä. Eipä se mielipuoli ole mitään muuta täällä tehnyt kuin haastannut tappeluita, ja melkein tappanut ihmisiä. Vankila varmasti odottaa kun ikä siihen riittää.
Hoseok: Liikkaako meillä on seuraavaks?
Jimin: Mulla on koe, ja sen jälkeen mulla on toinen koe ja sit sen jälkeen toinen koe.
Taehyung: Sä et nyt voinut sille mitään et oot jääny muutaman kurssin jälkeen
Jimin: Tai siis muutaman jakson jälkeen.
Hoseok: Sä et oikeesti voinut sille mitään, että sut pistettiin osastolle.
Kellon soidessa, nostimme kimpsumme ja veimme astiat palautukseen. Pojat juoksivat liikka tunnille ja minä juoksin matikan luokkaan tekemään matikan koetta.
Osaanko yhtään, no en.
Koputin ovea ja menin varovasti sisään, missä näkyi vain yksi oppilas minun lisäkseni. Mikä parhainta on se, että se oli Chenle, ketä on paikalla pilaamassa päivääni.
Opettaja toivotti minut tervetulleeksi, enkä tiedä oliko se kettuilua vai ihan muuten vaan tyhmästi toivotettu ja antoi paperin käteeni. Istuin mahdollisimman etäälle Chenlestä, että voisin välttää kaikki mahdolliset kanssakäymiset kusipään kanssa.
Huomaan Chenlen silmät takaraivossani, mutta en anna sen häiritä.
Chenle: Psst Park.
Opettaja hyssyttää ja tiedottaa samalla lähtevän hakemaan seuraavaa oppituntia varten materiaalia.
Niinkuin cliche tarina, olemme jääneet tyhmästi matikankokeeseen ilman valvontaa.Chenle: Park! Mä tiedän, että sä kuulet.
Jimin: Anna mun olla
Chenle: Ku sä olet tollanen hikke niin annathan mun luntata
Jimin: Sen kun unta näät.
Chenle nousee tuoliltaan ja istuu viereiseen pulpettiin.
Chenle: Kuis panee Park, ootko munaa saanu tarpeeks?
Jimin: Ei kuulu sulle
Chenle: Eli ei vissiin tarpeeks kun hermot niin kireellä
Jimin: Mun mielestä mun seksielämä ei pitäis kutittaa sun perskarvoja ollenkaan.
Chenle: Kunhan vaan kysyin.
Sitten tuli kova hiljaisuus ja sain jopa muutaman tehtävän tehtyä. Chenle kun vaan katsoo seiniä ja vilkaisee minua.
YOU ARE READING
ℙ𝕠𝕚𝕜𝕒 𝕁𝕒 𝕍𝕒𝕝𝕜𝕠𝕚𝕟𝕖𝕟 ℙ𝕚𝕒𝕟𝕠
FanfictionJimin oli kuin ketä tahansa oppilas, joka rakasti tanssimista, kavereitaan ja perhettään. Erään tanssitunnin jälkeen hän törmää ihmiseen kuka on ollut jollakin tapaa Jiminille todella tärkeä syvällä sydämessä ja tämä ihminen osaa soittaa valkoista...