21

74 17 0
                                    

Jinyoung ve Haerim hemen evden çıkıp gidip Jeongyeon'un evine doğru gitmişlerdi. Haerim ve Jinyoung telaşlı bir şekilde arabada iken on dakika da gittikleri yol sanki onlar için on asır gibi hissettirmişti.

En sonunda yanmış eve geldiklerinde ambulans ve itfaiyeler evdelerdi. Melody ve Mark ambulans'ın yanınalardı.

Melody tir tie titrerken Mark sakin kalmaya çalışıyordu. Haerim ağlayan gözler ile Melody'nin yanına geldiğinde evin içinden itfaiyeler çıkmıştı.

Jinyoung hemen evden çıkan itfaiye görevlilerinin yanına koşarak gitti.

"Evdekiler nasıl?!"

"Yangın yeni durdu. Evde dört tane vücudu yanmış ceset vardı. Onlara ait olmalı o cesetler. Özür dileriz."

Jinyoung olduğu yerde ruhu çekilmiş bir şekilde dururken öbürleri sanki buz kesilmişti.

En yakın arkadaşları bir yaygın da ölmüşlerdi. Canice.

•••

Haerim'de uykuda oldukça artan kabuslar olmuştu. Melody ise uyukuya küsmüştü. Mark ve Jinyoung'da kendini çalışmaya vermişlerdi.

Sekiz kişilerken birden dört kişi kalmışlardı.

Seulgi, Jeongyeon, Chaeyeong ve Chanyeol'un vefatından tam üç ay geçmişti. Şirketlerinden ayrılmıştı. Sikik patronları Seulgi, Jeongyeon, Chaeyeong ve Chanyeol'un ölümünden sonra tüm işi bırakmıştı tamamen. Gerçek anlamda.

Ansızın bir sabah uyandıklarında Jinyoung gazete için dışarı çıktığında Mark ve Melody'de onlara kahvaltı'ya gelmişti.

Gazete'de ki haberlere bakarken Melody bir haberi fark etti. Bu şirketlerine sonradan gelen beş kişi ile alakalı bir haberdi. Herkes kahvaltı yaparken Melody haberi sesli bir şekilde okudu.

"Seul'de oturan beş kişi evlerinde aynı tavan üzerinde asılarak intihar ettikleri bulundu. Evlerinde ki inceleme sonucunda bir mektuba rastlanıldı. Mektupta yazanlar; "Her şey J.Y.P içindi. Her ölüm onun içindi." Bu mektupta yazanlar herhangi bir anlam ifade etmiyor. Bu beş kişinin intiharı bir sır olarak kalıcak."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
oopsy, 8 killers ➳​ multifandom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin