Melody evde tek başına boş boş otururken telefonunun çalması ile irkilmiş ve telefonuna uzanıp telefonunu açmıştı. "Jeongyeon?' demişti.
"Mel naber?" demişti Jeongyeon. "Çok sıkıldım. Mark evde yok. Patron çağırmış unutmuş gerizekalı 3 saniye içinde evden çıktı." dedi Melody soluk bir ses tonuyla. "Benimde senden bir farkım yok. Haerim i ve Seulgi yi bağlayalım mı? Konuşmaya daha iyi olur." Diye bir fikir sürmüştü öne Jeongyeon. Melody çok düşünmeden "Olur." dedikten sonra Jeongyeon konuşmaya Seulgi ve Haerim'ide ekledi.
"Hae." dedi Melody. "Mel." diyerek cevap verdi Haerim. "Jeongyeon!" diye girdi konuşmaya Seulgi. "Birbirimizin ismini zikretmeye devam edecek misiniz?" demişti Jeongyeon gülerek. "Napıyorsunuz?" diye sordu Haerim. "Mark ı bekliyorum." dedi Melody.
"Neden?" diye sordu Seulgi. "Aptal patron çağırmış Mark ı." dedi Melody bıkkın bir şekilde. "Jinyoung'uda çağırmış." dedi Haerim şaşkın bir şekilde. "Patronun Mark ve Jinyoung a aşık olma ihtimali? Hayır yani sürekli o ikisini yanına çağırıyorda." dedi Jeongyeon.
"Chaeyoung ve Chanyeol nerde Jeongyeon?" diye sordu Haerim. "Ha! Onlar baş başa kalmak için başka yere gittiler. Malum evde benim gibi biri olunca pek yalnız kalamıyorlar." dedi Jeongyeon neşeli bir ses tonu ile.
"Jeongyeon bizde kalmaya başlasana." dedi Melody. "Sonuçta tek çift olarak yaşamayan biz varız." diye ekledi. "Bizde de kalabilirsin İrene seni sıkıntı etmiyecektir." dedi Seulgi. "Jinyoung da etmez." diyerek araya girdi Haerim.
"Zaten birkaç hafta sonra yeni eve taşınacağım. Gerek yok." dedi Jeongyeon.
"Neyse benim çalışmam lazım görüşürüz." diyip hattan ayrılmıştı Haerim. "Yarın çok işimiz var bende uyusam iyi olur." diyip Jeongyeon da telefonu kapatmıştı. Melody "Ee Seulg-" demeden Seulgi telefonu kapatmıştı.
"Herkes gitti." diyip telefonu koltuğun üstüne attı Melody ve gidip bir tane video oyunu oynamaya başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oopsy, 8 killers ➳ multifandom ✓
Fanfictionİnsanlar kendilerini sadece dış tarafa gösterdikleri ile vardır. Bir insan etrafına ne kadar iyi gözükürse o kadar iyi anılır. Ama asla öyle değillerdir. [multifandom] 2020 © haerimie #1 in yoojeongyeon