14

91 20 2
                                    

7 kişi birden masanın etrafında oturmuş Chanyeol'un gelmesini bekliyorlardı.

Seulgi masaya kafasını koymuş uyuyor, Jeongyeon ellerini cebine koymuş alnını masaya dayamış, Chaeyoung elindeki melisa çayından bir yudum alıyor, Haerim hala yapması gereken işleri düşünüyor, Mark Melody'nin kolunu çekiştiriyor -tam anlamıyla büyümemiş birer bebek gibilerdi-, Jinyoung ise Chanyeol'un bulduğu o minik ipucunu merak ediyordu,,,,

Kapının aniden açılması ile herkes kapıya doğru baktı. Gelen Chanyeol'du. 7 kişide içlerinden sonunda geldi diye geçirmişlerdi.

"Ne kadar kısa sürede geldin Chan." diye alay etmişti Jeongyeon.

"Geldim geldim." dedikten sonra masanın ortasına bir uçak firmasına ait belgeler bıraktı.

"Ne bu?" diye sordu Mark. Bu tür şeylerden anlamıyordu fazla.

"Kore'deki bir uçak firmasını müşteri listesi."

7 kişide anlamsız gözlerle Chanyeol'a bakıyordu. Chanyeol derin bir nefes alıp elindeki kırmızı kalın uçlu kalem ile iki satır çizdi.

Jackson Wang ve Kim Yerim yazıyordu.

Chaeyoung eline aldığı zaman kağıtları sesli bir şekilde okudu. "Jackson Wang ve Kim Yerim."

Haerim tuhaf bakışlarla Chanyeol'a bakıyordu. "Yani aklımdaki şey mi acaba?" dedikten sonra Jinyoung söze atlamıştı.

"Yerim'in kaçacağı sevgilisi Jackson'dı. Jackson ise ortağını öldürmemizi isteyip tüm hisselerin ona kalacağı düşüncesi ile bize geldi. Yerim'de abisinin baş mirasçısı olduğu için tüm parayı almayı planlıyordu. Ama işler uzayınca paraları almadan kaçtılar?"

"Tamam Jackson Venna'nın mirasçısı değil. Ama Yerim baş mirasçıydı? Paraları almadan gitmek aptallık olmaz mı?" dedi Melody.

Haerim çantasından bir dosya çıkarmıştı. "Bakın. Jungwoo ölmeden birkaç hafta önce mirasçısını değiştirmiş."

İşte birkaç şey yerine oturmuştu. "Peki ama Yie Venna ve Kim Jungwoo'yu kim öldürdü?" diye sordu Seulgi,,,,,

 "Peki ama Yie Venna ve Kim Jungwoo'yu kim öldürdü?" diye sordu Seulgi,,,,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
oopsy, 8 killers ➳​ multifandom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin