İki günlük kısa hafta sonu tatilinden sonra Jeongyeon ve Seulgi hariç hepsi dinlenmiş biçimde ofise gelmişti. Jeongyeon uzun süre dinlenemeyecek gibiydi. Yanında yandaş olarak seçtiği Seulgi'de öyle.
Chaeyoung hafta sonunun verdiği rahatlık ile gayet neşeli bir şekilde ofise girdi. Elinde gazete ile uğraşan Haerim, Jeongyeon, Melody ve Seulgi ile karşılaştı girer girmez.
"Şampiyonlar ligi kadrosu ellerinde gazeteler ile ne yapıyor?"
Melody gazetenin başından kafasını kaldıran tek kişi olmuştu. Elindeki mavi pilot kalemi masaya bırakıp Chaeyoung'a döndü.
"Ev arıyoruz?"
Chaeyoung anlamamış bir yüz ile "Kime?" diye sordu. Haerim kafasını gazeteden kaldırmadan "Jeongyeon'a." diye cevap verdi.
"Jeongyeon? Daha bu hafta taşındın? Şimdiden mi kiracı ile anlaşamadın yoksa?"
Şakayla karışık söylemişti bunu Chaeyoung. Her gittiği evde bir ay içinde kiracı yüzünden atıldığı için dalga konusu olmuştu Jeongyeon haliyle.
"Hayır. Komşuyu beğenmedim."
"Komşu mu? Ne yaptılar ki ilk günden?"
Jeongyeon kafasını gazeteden kaldırıp Chaeyoung'a döndürdü yüzünü.
"Lalisa gibi bir komşun oluğunu düşün?"
Chaeyoung elini alnına vurarak konuşmaya devam etti.
"Ciddi misin sen?"
O sırada hafif açık olan kapının ardından gelen Soojin araya girdi. Masada gazete ile ilgilenen herkes ve Chaeyoung Soojin'e bakıyorlardı.
"Evet ciddi. Bende Lisa'nın ev arkadaşıyım." diyip Jeongyeon'un yanına geldi. Ve sağ elini Jeongyeon'a uzattı.
"Geçen gün işlerim vardı. O yüzden gelemedim özür dilerim. En yakın zamanda bunu telafi edicem söz veriyorum."
Jeongyeon ona uzatılan eli tutmak için tenezzül bile etmeden elindeki kalem ile gazetede beğendiği evleri kutucuk içine almaya devam etti.
Soojin uzattığı eli yumruk yapıp aşağı indirdi. Bu onu sinirlendirmişti. Ama ne bekliyordu ki. 'Canım komşum' diyip boynuna satılmasını mı? Hayır. Ama bu onu cidden sinirlendirmişti.
Soojin'in arkasından içeri Mark girmişti. Mark gereğinden fazla telaşlıydı. Gergin bir gülümseme ile öbürlerine bakarken bir kolundan Melody'i tutup kulağına eğildi. Ve bir şeyler fısıldadı.
"Çabuk gel."
Melody bir şey anlamadığı için yüzünü eşkitti. Mark ise sanki ne zaman öldürdüğünü öğrenmiş onu söyleyecek bir edayla Melody'i çekiştirmeye başlamıştı. Melody kolunu Mark'ın elinden kurtarıp Mark önden Melody arkadan çıkmıştı.
Haerim, Melody çıkarken 'ne oldu' bakışı atarken Melody bilmediğini ifade eder bir şekilde cevap verdi yüz mimikleri ile. 7 senede artık konuşmadan anlaşabilecek duruma gel işti iki yakın arkadaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oopsy, 8 killers ➳ multifandom ✓
Fanfictionİnsanlar kendilerini sadece dış tarafa gösterdikleri ile vardır. Bir insan etrafına ne kadar iyi gözükürse o kadar iyi anılır. Ama asla öyle değillerdir. [multifandom] 2020 © haerimie #1 in yoojeongyeon