4

173 40 38
                                    

"Bay Park lütfen şu dosyayı uzatır mısınız?" dedi Haerim. Jinyoung ona istediği dosyayı uzatarak "Tüm toplantı boyunca anlattığım her şeyin özeti bu dosyada. Toplantı bitmiştir." diyerek masada oturan herkes ayağa kalkıp Haerim e Veda ederek odadan çıktı.

"İyi geçti bence toplantı." dedi Haerim Jinyoung a. Jinyoung kafasını sallayarak "Harikaydın." diye ekledi. Haerim Jinyoung un yanına oturarak "Dün yarım saate gelirim demiştin. Ben uyuduğum da hala gelmemiştin. Neden bu kadar uzadı iş?" diye sordu.

"Siktiğimin Jinyoung u 3 saniyede konuşacağı şeyi 1 saatte konuştu. Geç kaldım. Uyandırmak da istemedim seni." dedi.

"Ne konuştunuz büyük Jinyoung ile?" diye sordu Haerim. "Her zamanki gibi hayatım." diyip ayağa kalkarak "Hadi Sikik patronumuzla toplantımız var." diyip Haerim e elini uzatarak Haerim i sandalyeden kaldırıp büyük patronun yanına gittiler...

Büyük patron her zamanki gibi baş köşeye oturarak dosyayı açıp masaya yaslandı. "Bu Jackson Wang hakkında bilgilerinizi alıyım." demişti. Chanyeol söz alarak "Çinli. Ortağı Yie Venna'yı öldürmek istiyor. Parayı seven birisi. Zaten ortağını bu yüzden öldürmek istiyor." dedi.

"Aynı zamanda aptalın teki. Ortağını öldürüp tüm hisselere sahip olacağını sanıyor. Ortağı Yie Venna'nın mirasçısı bile değil." diye ekledi Haerim.

Patron Jinyoung kafasını sallayarak "Klasik aptallardan. Ama bu işimizi yapmamız için engel değil." dedi. Patron Jinyoung Chaeyoung a dönerek "Sıra sende Chae. Bu kadın ı sen öldüreceksin." dedi.

Chae kafasını sallayarak "Kaç gün lazım?" diye sordu. Jinyoung dosyaya bakarak "2 hafta içinde işi bitmesi lazım." diye ekledi. Chaeyoung gülümseyerek "O iş bende." dedi.

Patron ayağa kalkarak kapıdan dışarı çıktı. Bu toplantının bittiğini gösteriyordu. Melody Jinyoung ve Mark a dönerek "Amına koduğum insalar bu sikik patron ile dün akşam ne konuştunuz?" diye sordu. Mark yorgun şekilde masaya kafasını koyarak "Sus Mel. Kafam ağrıyor." dedi.

Melody Mark ın saçlarından tutarak yukarı doğru çekti ve "Senin daha çok ağrıyacak Mark." dedi. Jeongyeon araya girerek "Cidden bu adam dakika başı sizi yanına çağırıyor." dedi.

Chanyeol Jinyoung un yanına gelerek "Beni de çağırmıştı ama gelemedim." dedi arkadaşlarına bakarak. Jinyoung ayağa kalkarak "Şu Venna denen kadın ile ilgilenelim hadi." diyip konuyu başka yere çekme çalışıyordu Jinyoung.

Haerim "Venna'yı falanda boşverin. Normal işlerimiz de var bizim." diyip ayağa kalkarak dosyayı toplayıp "Biz bu şirkette sadece kiralık katil olarak çalışmıyoruz." diyip dışarı çıktı...

" diyip dışarı çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
oopsy, 8 killers ➳​ multifandom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin