16

82 18 3
                                    

"Kahkül fetişim olabilir ama bu Soojin denen kızı hiç sevmedim." Haerim yanındaki nişanlısını omzuna kafasını koyarken kulağına fısıldamıştı. Tam karşısındaydı Soojin.

Melody elindeki kalemi sıkmaya devam ederken Mark ona dönerek "Kıracaksın kalemi bırak aptal." diyip elindeki kalemi aldı. "Sinir krizi geçirmeme son bir."

"Ne?"

"Lucas'a bakışını gördün mü şu kızın?" diyip gözünün ucu ile iki kişi sonrasındaki siyah uzun saçlı Lisa'yı gösterdi.

"Ee?" Melody elini alına vurmuştu. "Sende bir gün sevgilini kıskanırsan bende sana 'Ee' derim Mark!" Mark'ın ayağına sertçe bastıktan sonra Mark ufak bir inleme ile acısını içinde tutmuştu. Melody ayağa kalkıp Seulgi'nin yanına oturdu.

Seulgi karşındaki çocuğu süzerken yanına oturan Melody'i fark bile etmemişti. "Süzme şu çocuğu." diyerek vurunca ancak fark etmişti.

"Sevmedim neden ben bu adamı ya?" Suratından belli oluyordu Seulgi'nin Sehun'dan pek hoşlanmadığı. "Bende." diye somurttu Melody. Seulgi'den pek fazla keyif alamayınca az ötedeki erkek arkadaşının yanına oturdu.

"Lucas." diyip kulağına fısıldadı. Lucas hala elindeki saçma sapan gayrimenkul dosyasılarını incelerken cevap vermemişti. "Bana baksana." dediğinde Lucas sadece üç saniye süren bir bakış atmıştı Melody'e.

Melody sinirlenip Lucas'ın ayağına basarak kulağına "Bana baksana dingil." dediği zaman Lucas acı ile tıslamıştı. "E-Efendim tatlım." Acıyla söylemişti bunu. Melody kısa bir gülümseme yüzüne yerleştirerek "Bana bakar mısın Lucas?"

Lucas kafasını Melody'e çevirdikten sonra Lucas'ın dudaklarına ufak bir öpücük kondurduktan sonra Lisa'ya dönüp bakmıştı. Lisa'nın bakışlarının başka yöne çevrili olduğunu görünce ufak bir küfür savurdu ağzından. Lucas Melody'e şaşkın bir şekilde bakıyordu. "Mel?"

"Efendim." dedikten sonra Lucas'ın önündeki dosyaları alıp "Yardım mı lazım?" diye sordu.

Jeongyeon yan tarafındaki uzun sarı saçlı narin kızı incelemek ile meşguldü. "Aslında diğerlerine göre daha narin ve iyi duruyor Mina. Sence de öyle değil mi?" Kulağına gelen bu fısıltı Chaeyoung'a aitti. Haklıydı öbürlerine göre daha kibar ve zarifti Mina.

Chanyeol Chaeyoung'un elini tutup avcuna bir kağıt bırakmıştı içinde 'Yan masada oturan uzun saçlı kumral kızın adı neydi?' yazıyordu. Chaeyoung eline kalemi alıp 'Sooyoung kızı nedensizce sevmedim...' diye cevap yazdı eşine. Chanyeol kafasını sallayıp Chaeyoung'a hak verdi. "Bende" diye fısıldadı....

 "Bende" diye fısıldadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
oopsy, 8 killers ➳​ multifandom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin