"Sabahın 7'sinde bir insanı uyandırmak ne kadar doğru Jeongyeon." Uykusundan uyandırıldığı için baya sinirlenmişti Haerim. Haklıydı ama. Kim erken uyanmayı sever ki?
Oturma odasına geçtiği zaman elinde telefon Jeongyeon ile konuşurken bir yandan gözlerini kaşıyordu. "Hemen televizyonu aç!" Bu kadar ses Haerim için fazlaydı. Zaten kulak zarları delik olan kadın Jeongyeon un bağırışına dayanamamıştı. "Tamam bekle."
Eline kumandayı aldığı zaman karşısına hemen bir haber çıkmıştı.
“Seulde dün akşam saatlerinde ünlü portföy şirketi yöneticisi Venna Yie Venna evinde dehşete düşürür bir şekilde evinde ölü bulundu.
Kadın evinin tavanına bantlar ile yapıştırılmış olarak bulundu. Kız kardeşi Bae Joohyun buldu.
Ölüm saati tam olarak bilinmesede iki gün içerisinde ölmüş olduğu düşünülmekte.
Kız kardeşi ablasının ölümü üzerine 'Ablamı kim neden öldürdü bilmiyorum ama cezasını çekecek en yakın zamanda.' cümlelerini kullandı.
Katil hala bilinmese de cinayet soruşturmasından kolay vazgeçilecek gibi durulmuyor."
"Bulunmuş bizim kadın." Jinyoung da en az Haerim kadar uykulu bir şekilde televizyonun karşısındaki kanepeye oturdu. "Geç bile bulundu." dedi Haerim.
Telefonun diğer hattında bekleyen Jeongyeon "Ne olucak şimdi?" diye sordu. Haerim gözlerini karıştırmaya devam ederken "Dosya bizim elimize geçicektir." diye cevap verdi.
"Yani öldüreceğimiz kadının cinayetini biz mi çözeceğiz?" dedi Jeongyeon yumuşak ama korkmuş bir ses tonu ile. "Aynen öyle. Katil gibi değil. Normal mesleklerimizde ki gibi davranacağız." dedi Haerim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oopsy, 8 killers ➳ multifandom ✓
Fanfictionİnsanlar kendilerini sadece dış tarafa gösterdikleri ile vardır. Bir insan etrafına ne kadar iyi gözükürse o kadar iyi anılır. Ama asla öyle değillerdir. [multifandom] 2020 © haerimie #1 in yoojeongyeon