"Çok kötü amına koyayım asit ile eritmişler adamı bildiğin." dedi Haerim. Hala midesi iyi değildi. Şirkete geldiklerinde defalarca kusmuştu. Zaten hassas olan midesi iyice kötü olmuştu.
Seulgi birer bardak suyu Jinyoung ve Haerim e uzattı. Arkasından gelen Melody masaya oturarak "Kurbanlarımız bizden önce öldürülüyor farkında mısınız?" dedi. "Haklısın. Bide normal bir şekilde de ölmüyorlar. Birisinin cesedi tavana asılmış birisi asit ile yanmış."
8 kişide aynı şeyi düşünüyordu.
Neden kurbanlarını onları öldürecekleri zamandan önce ölüyordu?
Ciddi anlamda düşündürücüydü bu.
Hepsi masada oturmuş önlerinde dosyalar ile Sikik Patronlarının bekliyorlardı. Patron Jinyoung içeri girdiği zaman her zamanki yerine geçmişti. Elindeki dosyayı masaya bırakıp konuşmaya başlamıştı.
"Yine olmadı. Yine beceremediniz." demişti. Sinirliydi fazlasıyla.
"Bizim suçumuz değil bu? Biz her zamanki gibi müşterinin istediği zamanda cinayeti işlemek için gittik. 2 senedir bu işi yapıyoruz. İlk defa böyle şeylerle karşılaşıyoruz. Bunda bizim suçlu olduğumuz bir yan göremiyorum." Sikik patronlarına oldukça sinirlenmişti Haerim. Haddinden fazla.
Patron Jinyoung'unda sinirini gereğinden fazla yükseltmişti. Jeongyeon ve Jinyoung Haerim'i durdurmaya çalıştıkça Haerim daha fazla alevlenmişti.
Haerim ufak bir kahkaha atarak devam etti. " Ciddi anlamda aptalın teki gibi davranıyorsun. Kendinde suç ara biraz. Ufak bir hatamızda ebemizi sikmekten vazgeçmiyecek misin? 8 senedir burda çalışıyorum yeter cidden."
Patron ani bir sinirle yerinden kalkarak Haerim'e dönerek "Gelecek son 2 ayın tüm dosyası ile sen ilgileneceksin Haerim. Cinayet ile ilgili olan herşeyle de. Kısacası ebeni sikmeye devam edicem. Unutma patron benim." Eli ile 8 arkadaşı göstererek "Ben olmadan siz bir hiçsiniz." dedikten sonra kapıyı sertçe bir şekilde kapatmıştı. Haerim ardından sinirle Seulgi'nin getirdiği su bardağını yere fırlatmıştı.
Sınırlarını fazlasıyla aşmıştı.
Patrona küfür.
Gayriresmi konuşma.
Haddinden fazla sinirlenme.
Ama bunlar umrunda bile değildi. Yine olsa yine yapar mıydı? Kesinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oopsy, 8 killers ➳ multifandom ✓
Fanfictionİnsanlar kendilerini sadece dış tarafa gösterdikleri ile vardır. Bir insan etrafına ne kadar iyi gözükürse o kadar iyi anılır. Ama asla öyle değillerdir. [multifandom] 2020 © haerimie #1 in yoojeongyeon