11

99 21 0
                                    

"Hadi Jinyoung!" Haerim ayna karşındaki nişanlısına son defa seslenmişti. "Tamam Haerim hadi çıkalım." Aynaya son defa bakarak Jinyoung kendinden emin olduktan sonra nişanlısı ile cinayet işlemeye gitmişlerdi...

Jinyoung ve Haerim cinayeti işleyecekleri yere geldiklerinde arabadan evi gözetliyorlardı. "Hiç yazlık bir eve benzemiyor." demişti Jinyoung. "Önemli değil bu. Hadi gidelim." diyip arabadan aşağı inmişti Haerim. Arkasından da Jinyoung.

Evin kapısına geldiklerinde Jinyoung kapının koluna yöneleceği zaman kapının açık olduğunu fark etti. "Bu kapı açık?" Haerim parmak uçlarına kalkarak Jinyoung un omzundan kapıya baktı.

Neden gecenin bu geç vaktinde birisi kapısını açık bıraksın ki?

"Sessiz ol Hae." İçeri girdiklerinde evin tüm ışıkları açıktı. Evde birilerinin olduğu apaçık ortadaydı. "Çok iğrenç kokuyor." demişti Haerim. Jinyoung da Haerim e hak vererek "Berbat. Çürük gibi kokuyor..." demişti.

Evin içinde sessiz ve bir o kadarda dikkatli bir şekilde dolaşmışlardı. Ama evde hiç kimse yoktu. Haerim salonun ortasındaki sehpada ki kahveyi koklayarak "4 günlük en az bu kahve." demişti.

Jinyoung ve Haerim in gitmedikleri son yer tuvalet kalmıştı. O iğrenç koku daha da artıyordu. Çürük kokuyordu...

Jinyoung tuvaletin kapısını açtığı zaman o çürük kokusu daha ağır basıyordu. Haerim koku yüzünden öksürmeye başlamıştı. Jinyoung Haerim e baktıktan sonra jakuzinin kapağının kapalı olduğunu fark etmişti. O tarafa gittiğinde daha da çürük kokusu daha da çok artmıştı.

Jinyoung jakuzinin kapağını açtıktan sonra hemen geriye doğru gitti. Haerim şaşkın gözlerle jakuziye bakıyordu. Jinyoung nişanlısını dışarı çıkarmıştı.

"Jinyoung." Sertçe yutkunmuştu Haerim. "Ceset erimiş." Her ikiside hala şok içindeydi. "Asit ile eritmişler derisini..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
oopsy, 8 killers ➳​ multifandom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin