Sikik patronlarının her zaman ki gibi hazırladığı aptalca bir toplantıya katılmışlardı 8 arkadaş. Hepsi önlerinde dosyalar ile beklerken Patron Jinyoung içeri girdi.
"Merhaba. Şu Yie Venna olayı hakkında konuşmak için hazırladım bu toplantıyı." Hepsi bezgin bir şekilde önlerine bakıyorlardı. Melody Patrona dönerek "3 gün sonra?" dedi.
Mark Melody'nin ayağına vurmuştu. Meldoy 'ne var' bakışları atmıştı ikizine.
Patron sertçe yutkunmuştu. "Malum müşterimiz evinde dehşet bir şekilde öldü. Onu bizim öldürmemiz gerekirken başkası bizden erken davrandı. Dosyalarda çözülmek için bizim şirkete geldi. Ama Dosyaların sizin incelemenizi istemiyorum."
Haerim anlamsız bakışlarla Patrona döndü. "Neden acaba? Biz bunu katil olarak incelemeyeceğiz sonuçta. Bizim normal hayatlarımız olduğunu unuttun galiba? Cinayetten başka iş vermiyorsun nerdeyse bize."
Haerim fazlasıyla yükselmişti. Avukatlık yapmayı seviyordu. Ama avukatlık yapmaktan çok katil olunca ister istemez mutsuz oluyordu.
"Katil olmamız mesleklerimizi yerimize getirmemiz için bir engel değil." demişti Jinyoung. Seulgi de Jinyoung a hak vererek "Geldiğimden beri ceset inceleme işlerini başkasına veriyorsun. Neresi adil bunun?"
Herkes Sikik Patronlarının üstüne gitmeye başlamıştı. Patron dayanamayıp ayağa kalkmıştı. "Bugünlük bu kadar yeter. Mark!" Mark yüzünü patrona çevirmişti. "Sıradaki müşteri ile görüşmen var yarın. Unutma sakın." Mark sadece kafasını sallamakla yetindi.
Hepsi cinayet işlerken normal hayatlarına devam ediyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oopsy, 8 killers ➳ multifandom ✓
Fanfictionİnsanlar kendilerini sadece dış tarafa gösterdikleri ile vardır. Bir insan etrafına ne kadar iyi gözükürse o kadar iyi anılır. Ama asla öyle değillerdir. [multifandom] 2020 © haerimie #1 in yoojeongyeon