19

171 10 2
                                    

,,Bee padej si lehnout já to udělám." vyjekne chlapec když uvidí Bee jak utírá prach na poličce. Přiběhne k ní a pomůže ji opatrně slézt ze židle.

,,Filipe bydlím tady už dva týdny a nic jsem ještě pořádně neudělala a navíc proč bych tě měla poslouchat? "

,,Protože jsi moje přítelkyně a máš asi dva týdny do termínu." usměje se Filip při odpovědi a pak ji políbí na tvář.

,,Ale já nejsem tvoje přítelkyně Fildo." pousměje se Bee při uvědomění, že ji Zadina nazval jeho přítelkyní. ,,Bee budeš má přítelkyně?"

Dívka se rozzáří a přikývne, následovně se ocitne u Filipa v náručí. ,,Děkuji ti." zašeptá Filip dívce do ucha a dá jí pusu do vlasů. ,,No ale teď si padej lehnout."

,,Rozumím kapitáne." řekne Bee a se smíchem si dojde sednout na gauč.

Filip zachvilku přicupitá za Bee. Sedne si k ní, zapne nějaký film, který mu po chvilce vybírání padne do oka, potom už jen sedí ve společném objetí a sledují film. ,,Hele Bee teď mi něco došlo.. My dva nemáme vůbec nic pro miminko, vůbec nic zařízeného, ani to jméno ne. Vlastně nevím ani pohlaví, protože jsi mi ho neřekla" prolomí ticho Filip.

Dívka se zvedne a řekne chlapci ať zůstane sedět. Zachvíli přijde s notebookem. ,,Koukej můžeme něco objednat a přijde nám to za den nebo dva. No sice bych ráda zažila takové to nakupování v obchodě, ale s tímhle balónem se mi do toho vážně nechce." ukáže na své břicho a zasměje se.

Xxx

Bee a Filip prohlížejí stranky s věcmi pro miminka až pozdě do noci. Chvilkama se u toho dohadují, co je lepší.

Filip drží Bee za ruku a ona má svou hlavu na jeho rameni. ,,Koukej tohle je hezký a je to neutrální." ukáže Bee na jeden set kočárku a autosedačky.

,,Kdyby jsi mi řekla zda máme holku nebo kluka můžeme vybírat podle to..." Filipův pokus o námitku byl zastaven Bee dlaní. ,,Dočkáš se neboj."

Filip se pokusí ještě vznést nějaký vzdor, ale při mluvení do dlaně se nezmůže na víc než na pouhé mumlání což vyvolá smích z obou stran.

Po chvíli Záďa sundá ruku že svých úst. ,, A co s tím jménem? Já bych to udělal takhle dal bych nějaké jméno typické pro tvoji krajinu, ale bez prostředního jména to u nás není moc časté." pronese a Bee mu to hned odsouhlasí se slovy, že je to dobrý nápad.

It happenedKde žijí příběhy. Začni objevovat