Paprsky Slunce polechtají Bee na tváři. Dívka se probudí v bytě, který do dnes nespařila. Vyděšeně se podívá kolem sebe a hlavu ji zalije obrovská bolest.
Chlapec, který leží vedle ní spokojeně oddychuje s nádherným úsměvem, nevypadá na to, že by se měl probudit.
,,Musím zmizet." zamumlá si Bee tiše sama pro sebe a ještě pohlédne na chlapce a jeho tvář si dobře zapamatuje. Vyleze rychle z postele a obleče se.
V nejméně vhodnou chvíli ji zazvoní mobil ,,zrada" špitne dívka a po očku pozoruje chlapec který pohne. Hovor nevezme není vhodná doba na to telefonovat.
Chlapec v posteli se náhle vzbudí a jakmile spatří dívku která pomalu otevírá dveře vyjekne ,,zůstaň".
Bee se na něj vyděšeně otočí, chytne kliku a otevře dveře z kterých vyběhne co nejrychleji může. V očích má lítost z toho, co se stalo, ale sama si nepamatuje, co se dělo. Možná proto má několik zmeškaných hovorů a nepřečtených zpráv někdo o ní musel mít strach.
Hoch se okamžitě vyhrabe z postele a jen ve spodním prádle vyletí ze svého bytu, ale dívku už nespatří. Trhá mu to srdce nádherná dívka, kterou včera potkal mu ukázala, že láska na první pohled existuje
,,Proč utekla?" přehrává si stále dokola v hlavě chlapec který stojí na chodbě sám.
XXX
,,Haló?" konečně zvedne telefon své kamarádce.
,,Konečně, měli jsme strach kde jsi." vyhrkne její dobrá kamarádka s úlevou do telefonu.
,,Jsem v pohodě, jako vždy Sofie." pousměje se dívka a pokračuje ve své cestě domů.
,,Včera si se dost opila.. tebe vzít do klubu je za trest kočko." zahihňá se do telefonu Sofie.
,,Já ti to ale říkala, že už nemůžu dál pít, že nebudu vědět, co se dělo a taky že nevím." povzdechne si Bee do telefonu.
,,Já a tvůj brácha jsme z tebe měli srandu takovou jsme tě nikdy neviděli." zasměje se dívka na druhé straně.
Bee jen protočí očima. ,,Jo, můj bratr, ten se mi ozve jednou za milion let a ještě že mě udělá vola. To si s Ethanem vyřídím jako bratr a sestra." musí se taky zasmát do telefonu i když jí do smíchu moc není.
,,Ještě že jsem jedináček." řekne Sofie v klidu do telefonu.
,,Ještě zavolám a nebo se stavím a ty mi povíš co se stalo, jo?" naznala Bee.
,,Jo, tak čau." zavěsý kamarádka a Bee zůstane sama se svými myšlenkami.
~-~-~
Ahoj, vítejte u mého prvního příběhu. Co se asi stane dál? Myslíte že Bee potká ještě někdy toho chlapce? ~A~
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."