15

214 11 0
                                    

,,Tuhle holku nechci zničit ségra. Miluju ji tak moc a vím, jak to dopadlo s každým mým vztahem. Musím ji nechat jít, než jí ublíží víc." špitne do telefonu Ethan.

,,Každý se může změnit je jen na nás jak bráško..."

Xxx

,,Chci abychom byli jen kamarádi Filipe." řekne dívka a podívá se někam aby neviděla chlapce stojícího naproti ní.

,,Nemyslíš to vážně, že ne? Jak jednou chceš říct tomu dítěti, že táta je jen kamarád. A jak mám říct rodičům o dítěti s kamarádkou? Vždyť mě zabíjí ještě, že jsou za mořem." naštve se trochu chlapec. ,,Mami, tati tohle je Bee May Jones. Čeká moje dítě, ale jsme jenom kamarádi. Takhle jim to má říct?!

,,Filipe uklidni se a nikdy mi neříkej Bee May nemám ráda své druhé jméno. Ani tak moc mi nevadí, když mi někdo říká May, ale Bee May je strašný." zvýší hlas Bee.

,,Promiň ale mě se to třeba líbí. Nechtěl jsem být hnusný, ale mám tě rád. Radši už dneska půjdu zítra mi dej vědět, jak to dopadlo." rozloučí se Filip a byt dívky radši opustí.

Bee si vleze do sprchy a nechá kapky teplé vody kapat na chladnou kůži. Myslí jen na to, jak již před měsícem potkal chlapce, kterého má ráda, ale bojí se zamilovat a potom znovu nechat někoho zničit její srdce na tisíc střípků.

Po sprše vklouzne do voňavého pyžama a ulehne do postele. Ponoří se do říše snů.

,,Well you only need the light when it's burning low. Only miss the sun when it starts to snow." bytem se začnou ozývat první slova dívky budíku, který jí vytáhne z říše snů. Bee budík vypne, posadí se na postel a protáhne se. Potom vklouzne do bačkor, které běžně má u postele.

Ke snídani si namaže chleba s máslem a udělá si jahodový čaj, který provoní její byt.

O půl desáté už dívka stojí před dveřmi nemocnice. Nadechne se a vstoupí dovnitř. V hloubi duše doufá, aby jí dneska řekli, že její dítě je zdravé. Přála by si i vědět, zda bude mít malého chlapečka a nebo holčičku. Záleží na tom? Ne, hlavně ať je zdravé přemítá si dívka v hlavě.

~-~-~

Ahojda, omlouvám se, že teď kapitola dlouho nebyla. Budu se teď snažit psát víc ale jak víme snaha je málo. Mám vás ráda ~A~

It happenedKde žijí příběhy. Začni objevovat