Bee co nejrychleji utíká na záchod. Dívka začne zvracet. Po chvíli se však vrátí za Sofií.
,,Jsi v pohodě?" starostlivě se optá Sofie.
,,Jo já jsem vždy v pohodě přeci." pokusí se o falešný úsměv Bee.
,,Ani na mě ten falešný úsměv nezkoušej." zkříží Sofie ruce na prsou svou kamarádku zná až moc dobře. ,,Nejedla jsi něco špatného?" přeměří si svou kamarádku pohledem Sofie.
,,Ne jedla jsem jen snídani kterou jsem si sama udělala." špitne dívka která nemá tušení co by ji mohlo být.
,,Tak to bylo hodně špatný." uchechtne se druhá dívka.
,,Koukám že už ti je líp." strčí Bee do Sofie.
,,Tvoje objetí vždy pomůže." pousměje se Sofie.
,,To jsem rá..." nestihne to Bee ani doříct a už zase utíká na záchod.
Když se dívka vrátí tak se na ni hned vrhne kamarádka s otázkami. ,,Jsi v pohodě? Vážně ti není dobře, co?." v hlase Sofie je slyšet starost.
,,Není mi dobře no." špitne dívka.
,,Těhotná jsi." zasměje se její dobrá kamarádka aby odlehčila trochu situaci.
Bee to hodně zarazí. Ví, že její kamarádka se pokusila o vtip, ale co když je to pravda? ,,Sofie..." podívá se dívka trochu vystrašeně na svoji kamarádku. ,,Co když ti řeknu že se to nedá vyloučit?" rozklepe se jí hlas.
,,Počkej! Děláš si legraci že jo?" vyhrkne Sofie div jí nevypadnou očí z důlků.
Bee se nezmůže ani na slovo jen zakroutí hlavou že ne. Nikdy se nechtěla s tímhle nikomu svěřit a věřila že vzpomínka na chlapce brzy zmizí.
Sofii úplně v téhle chvíli zmizí z hlavy její problém s Johnem který ji vyhodil z bytu a ať si dělá co chce.
,,Jak jsem byly v tom klubu kde jsem se vypařila tak jsem odešla s jedním klukem. Ráno jsem zase rychle zmizela. Nechtěla jsem, aby to někdy někdo věděl." Hlas se dívce třese ale své kamarádce poví celou pravdu. Poví jí, kdo ten chlapec je a že ho nechce nikde potkat. Bee nakonec se rozbrečí. Dívka se za sebe stydí
Obě dívky si společně popláčou a vzájemně se utěšují. Někdy je prostě třeba se vyplakat, aby vám ulevilo. Slzy odplaví všechny chmury pryč, a to obě dívky potřebují.
~-~-~
Moc ti děkuji že tohle čteš ani nevíš co to pro mě znamená. Tak jak myslíte že to bude dál? Bude muset Bee čelit svému strachu a s chlapcem se potkat? ~A~
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."