10

211 11 0
                                    

Sofie já si to dítě nemůžu nechat ani za nic." přistoupí Bee k Sofii z ničeho nic. Již týden Sofie bydlí u dívky, která nosí pod srdcem dítě chlapce, s kterým se již nikdy nechce setkat.

,,Takže už si se rozhodla? A Zadinovi to vážně nechceš říct?. "

"Ano, rozhodla a ne nechci." Bee se podívá do země. S Filipem se už nikdy nechce setkat. A nebo snad jo? Chlapec ji připadal milý a hezký na pohled ale něco z její minulosti jí nedovolí se s ním setkat. Ten strach, co by se stalo, kdyby se setkali. Další odkopnutí už neunese.

,,Jsi moje kamarádka a já za tebou budu stát i teď."

,,Já už jsem se objednala a nevěděla jsem jak ti to říct. Dnes mám jít na potrat. Je mi toho miminka líto ale tohle bych nezvládla." u poslední věty Bee klesne hlas. Vzít život někomu koho ještě ani nezná je pro ni hrozná představa.

,,Bee já tě budu mít ráda ať uděláš cokoliv. Tohle je těžká situace a každý by měl mít mámu i táta, každý to tak chce. Možná to tak ale bude lepší."

XXX

Dívka sedí v čekárně. Ruka se jí nepatrně třese. Není si úplně jistá, že to chce udělat ale, co by ona dělala s dítětem. Nic, omezovalo by jí. Sama nemá občas pořádně čas se ani najíst.

,,Slečna Bee Jones ať se jde připravit támhle ke dveřím za chvíli tam pro ni přijde sestra a připraví ji." křikne přes chodbu jedna ze sestřiček sedících u stolu recepce.

Bee se zvedne a nohy najednou jí ztěžknou jako kdyby jí k nohám někdo přivázal kamení. S těžkým srdcem dojde až ke dveřím. Nemůže uvěřit, že se vážně rozhodla v tuhle volbu, ale chce si za ní stát.

Někdo se nepatrně dotkne Bee ruky a dívka rychle ucukne leknutím.

~-~-~

Ahojda, omlouvám se za delší neaktivitu a moc krátké kapitoly. Jak se příběh rozvine dál podle vás. Kdo se dotknul Bee ruky? Nejde dívku Filip někdy? Děkuji za každý názor a odpověď ani nevíte co to pro mě bude znamenat. ~A~

It happenedKde žijí příběhy. Začni objevovat