6

230 13 2
                                    

Brzo ráno se Bee probudí do bytu, kde konečně není sama. Sice se cítí těžce a očí ji pálí ale spí vedle ní kamarádka což jí aspoň trochu těší. Asi musela se svou kamarádkou při tom všem pláči usnout. Pohlédne na svou kamarádku, která spí jako nemluvě a vypadá že z jejího ničím nerušeného spánku ji jen tak nic nevzbudí.

Dívka vyleze z postele opatrně ale rychle a musí si odskočit na záchod kde začne znovu zvracet. V poslední době už párkrát zvracela ale v těchto dvou dnech nejvíce. Má strach, že by vážně vtip její kamarádky mohl být realita. Jestli že ano pro dívku nepřichází v úvahu si dítě nechat.

Bee se pomalu vrací do místnosti z které před chvílí oběhla, ale Sofie už nespí. Bee se jí trochu lekne není to prostě zvykem, že tam s ní někdo po ránu je.

,,Dobré ráno." zamumlá Sofie a otře si ospalé oči.

,,Dobré i tobě." pousměje se Bee a posadí se na postel vedle své kamarádky.

Sofie se svalí na záda do postele. ,,Stejně se nejlépe usíná při pláči ale nestojí to za to každou noc brečet jen aby se dobře usínalo."

,,S tím můžu jenom souhlasit no ale dneska si se probudila nějaká moudrá." pousměje se Bee a podívá se na svou kamarádku která se válí na zádech jako želva.

,,Hlavně si na to nezvykej to je jen pro jednou." zasměje se Sofie a je jí o dost lépe než včera narozdíl od druhé dívky, kterou její chmury ještě tak moc nepřešly. Sofie se koukne na Bee. ,,Nebuď smutná usměj se trochu sluší ti to víc. Ať se stane cokoliv já ti pomůžu." velmi klidným hlasem pronese Sofie a doufá že klid z jejího hlasu by se mohl přenést trochu na Bee která je až moc nervózní z toho co se v poslední době stalo.

,,Sofie musíme dnes koupit ten test déle už se nedokážu napínat. A jestli se to potvrdí já asi nechci mít ještě dítě... " špitne dívka.

,,To jakože by sis ho nechala vzít? To nemůžeš. Dítě je dar, který někdo kód by si ho tak přál nikdy nedostane, a tak si ho musíme vážit." posadí se Sofie a pevné obejme svou kamarádku. ,,Máš mě já ti vždy pomůžu a i Ethan by se taky zachoval jako velký brát a pomohl by ti." zašeptá Sofie Bee do ucha.

,,Nevím bojím se toho Sofie. A Ethan, kdyby se mu tonelíbilo by mě zesměšnil před všemi jako vždy když se mu něco nelíbí." roztřesenýmhlasem špitne Bee, zavře oči a užívá si objetí od své kamarádky.

It happenedKde žijí příběhy. Začni objevovat