Již dva týdny tají Bee svoje malé tajemství. Tajemství, že byla jednu noc s hochem, který má milý úsměv.
Ráno pro dívku je stejné jako vždy. Probudit se do prázdného bytu kde je jen ona. Udělá ze sebe člověka a pak hurá do práce.
Směna v kavárně dívce začne. Rozdávat lidem radost v kavárně dívku dost naplňuje.
,,Dobrý den madam, co si budete přát? " uchechtne se, když jde obsloužit svoji kamarádku Sofii.
,,Moc vtipné ty víš co si tu vždy dávám." blbě se na sebe kamarádky usmějí a Bee utíká pro oblíbené latte své kamarádky.
Sofie vypadá špatně. Normálně veselá dívka, která si nenechá ujít chvíli vhodnou pro vtip má na čele vrásky. ,,Děje se něco? " opatrně se optá Bee.
,,Ten pitomec..." zalesknou se jí očí ale to, už ji má její kamarádka v pevném objetí. ,,Bavila jsem se od té párty dost s Ethanem. Myslel si že jsem mu nevěrná, pohádali jsme se, vyhodil mě ať už se prý nevracím." jedna velká slza jí steče po tváři.
,,Budeš u mě Sofie." vytáhne z kapsy klíče Bee a strčí je kamarádce do ruky. ,,Běž ke mně, vezmi si kafe sebou já ho zaplatím. Po směně běžím domů a uděláme si parádní dívčí večer nakonec." tlačí svoji kamarádku ke dveřím.
Sofie přikývne a vydá se ven. Lepší kamarádku si nemohla přát.
XXX
Konec směny se blíží a Bee už chce být se svojí kamarádkou. Říct jí, že je to pitomec a udělat si nakonec ten slíbený parádní večer.
Z ničeho nic se jí udělá nevolno. Musí se posadit a cítí se jako kdyby jela na pirátské kocápce.
Děvče si zbalý věci a odejde výjimečně dřív. ,,Tohle mi nikdo nemůže mít za zlé. "v hlavě si poví a vydá se domů kde na ni, konečně někdo čeká.
Cestou domů je jí hůř a hůř. Bee dojde ke svému bytu a zaklepe.
Sofie utíká otevřít. Hned pozná na své kamarádce, že ji není dvakrát. ,,Bee tobě není dobré že?" rudýma očima si prohlédne svou kamarádku a zatáhne ji dovnitř.
,,Jenom trochu mi je nevolno ale ty nevypadáš moc dobře." Malinko zalže.
,,Ani se tak necítím. Copak bych ho já měla zapotřebí podvádět?" zase se Sofii nahrnou slzy do očí.
,,Ještě s Ethane. To by si musela být slepá a blbá zároveň. Můj bratr je sobec. Když se mu někoho nápad nelíbí tak je pro něho idiot." pevně obejme Bee Sofii.
,,Náhodou je s tvým bratrem legrace a ošklivý zrovna není." sklouzne Sofii po tváři poslední slza.
,,Máš na lepšího než byl John. Co si budeme, nalhávat byl hodně výbušný." mezitím co mluví hladí Bee svoji kamarádku po zádech.
Sofie jen souhlasně přikývne. Najednou se jí její kamarádka vytrhne z objetí a někam utíká.
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."