,,Gratuluji slečno vaše dítě je úplně zdravé. Teď už se vás na to můžu zeptat, protože odpověď sám už znám. Chcete znát pohlaví?" odvětí doktor a z monitoru se podívá na Bee ležící na lůžku.
Bee jen přikývne a čeká, co z doktora vypadne. ,,Takže slečno za pár měsíců budete mít ve své náruči vašeho syna."
Bee se usměje. Bude mít chlapce a je za to ráda. ,,Můžu vás poprosit ještě o druhou fotku ultrazvuku prosím." Doktor jen přikývne a dojde ji vytisknout.
,,Děkuji vám moc." poděkuje Bee doktorovi. ,,Pro koho to maté vlastně? Pro otce dítěte?" optá se doktor na to mu dívka jen přikývne hlavou na znamení souhlasu.
,,No tak ho sem někdy přiveďte."
XXX
Ozve se zaklepaní na dveře a pak další. ,,Jo už jdu!"
,,Ahoj Filipe, mě si tu asi nečekal soudím z tvého pohledu co?" pozdraví dívka a hned potom se podívá do země.
,,Ne tebe fakt ne. Co potřebuješ Anastasie?" naznal Filip, ale ze dveří nehnul, aby Anastasie mohla jít dovnitř. Dívka se do země podívá trochu smutně Filip jí nikdy neříkal Anastasie. Říkával jí Asya, Ana a Stacie. Vždy jak se mu chtělo.
Tyhle času jsou však dávno pryč. To, co se mezi dvěma spřízněnými dušemi stalo se nedá nikdy vrátit zpět.
,,Já-já nikdy jsem tě-tě nepřestala milovat. Mrzí mě to-to a-a chci vrátit vše zpět." V očích Asyi je vidět že ji Filip velmi chybí.
,,A co si myslíš? Že po víc, než půl roce sem přijdeš a já ti všechno odpustí!?" Filip se při pronesení těchto slov opře o rám dveří.
,,Já nevím co si myslím." do jejích očí se navrhnou slzy a Filip ji jen pozoruje. ,,Nic nebude jako dřív. Potom co se stalo vážně ne. Moje slzy pro tebe byly už vypotřebovány. Další čekají na někoho jiného, kdo si je zaslouží a teď už běž." Chlapec se otočí k dívce zády. Zajde do se ho bytu a potom zavře dveře.
Možná se zachoval jako bez citů, ale každý z nás na to má někdy nárok. Je silný a znova si zlomit srdce tou stejnou osobou nenechá. Hlavně když jeho srdce patří někomu jinému, ale rozhodně už nepatří Anastasii.
~-~-~
Ahojda, tak jak se vám vede v téhle těžké době? Vím, že tahle doba není lehká pro nikoho, ale jsou tu lidi, kteří nám v téhle situaci pomáhají. Jsou to lidi, které máme rádi. Děkuju Hloutherin za to, že mi pomohla vymyslet jméno pro Anastasii, protože jména jsou moje slabina. ~A~
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."