,,Brácho? Co potřebuješ, protože jen tak popovídat sis určitě nepřišel." dívka se pokusí mluvit tak aby zněla klidně a velmi rychle si otře slzy.
,,Že svého nejlepšího a nejmilovanějšího brášku pustíš dovnitř?" pousměje se Ethan, nepočká ani na odpověď a už se hrne do bytu kde se okamžitě podívá kolem sebe.
,,Nic jiného mi asi nezbývá."
Ethanův pohled zůstane upřený na Sofii. ,,Ahoj, no to mě mohlo napadnout že budeš tady." pousměje se Ethan.
,,Mohlo no ale na to jsi moc velký pako." trochu drze odpoví a zasměje se Sofie.
,,Já a pako to není možný." zasměje se Ethan.
,,Vy jste fakt nějak skamarádili." špitne Bee a pomalu zavře za svým bratrem dveře.
Ethan svým pohledem uhne od Sofie a začne koukat na kusy nábytku v bytě své sestry. Zaujme ho až jeden stůl, ke kterému přistoupí blíž. Vezme ze stolu něco, co Bee nechtěla, aby viděl.
,,Ty jsi těhotná Bee a nebo je to Sofie?" pohlédne na pozitivní těhotenský test a trochu se mu sevře hrdlo. Představa že dívka, kterou má tak moc rád jeho kamarád by byla jeho sestra a co hůř byla by ke všemu těhotná.
,,Brácho je to moje.." dívka se ihned podívá do země.
Ethan ji vrazí test do ruky. ,,Teď mi odpověz popravdě. Spala si s Filipem Zadinou a nebo ne?" Ethan zvedne její hlavu a podívá se do modrých očí své sestry.
"Ethane já..." nestihne ani nic říct a už má bratrovu ruku na ústech.
,,Tahle odpověď stačila Bee." ústa své sestry odkryje a následovně vyletí z bytu jak neřízená střela.
Bee vyběhne na chodbu a křikne za bratrem. ,,Ethane nesmíš mi to říct. Jednou udělej prosím to, co ti říkám." do očí se jí nahrnou znovu slzy.
Ethan pokračuje v rychlé cestě po chodbě, co nejdál od bytu Bee. A na to, co mu řekla sestra odpoví tak že se ani neotočí, zvedne nad hlavu ruku a ukáže na ni prostřední prst.
Bee zavře dveře za kterýma začne brečet. ,,On mu to řekne. On to udělá.. ."
XXX
Ethan po cestě domů vezme do ruky mobil a otevře chat s Filipem. Svému kamarádovi napíše jen... Filipe omlouvám se, ale nevím, kdo ta holka je. Je i to líto... A pak zase mobil schová.
Ethana se dotklo svědomí. Nemůže jen tak prozradit svoji malou sestru, když viděl v jejích očích, jak moc jí to trápí. Jednou udělala to, co mu řekla.
~-~-~
Další kapitola je na světě. Jak vše dopadne a co se bude dít dál? Budu ráda za každý váš názor ~A~
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."