,,Dobře ségra po tréninku čekej před stadionem a zajdeme na ten slíbený oběd." upřesní do telefonu Ethan své sestře.
,,Jo, už se nemůžu dočkat až mi povíš jak je to mezi tebou a Sofií už je totiž na čase je to už docela dlouho, co jsem vás vyrušila svým příchodem do bytu." lehce se zasměje dívka do telefonu a její bratr se k tomu nevyjádří.
,,Tak pa Bee musím už letět." vyhrkne najednou Ethan do telefonu a pak rychle hovor položí.
Dívka odloží mobil stranou. Podívá se na své, břicho, které je značně větší než u jiných žen a nikde by už jen tak neutajila že čeká děťátko. Jak by taky mohla v pátém měsíci těhotenství? Bylo by to trochu víc obtížné to tajit.
XXX
Dívka se usadí před stadionem a čeká na svého bratra. Přišla dřív, než má její bratr na stadionu končit. Těší se na něj což by dřív nebylo obvyklé. V posledních měsících dívka přichází na to, že má docela fajn bratra. Zadívá se na chvíli do mobilu.
Najednou uslyší klapnout dveře a bandu až moc hlasitých můžu. Zvedne hlavu. Jakmile Bee uvidí Ethana uprostřed skupiny těch chlapců pošle mu svůj úsměv, který ji její bratr oplatí. Po pár vteřinách se však její úsměv vytratí.
,,Je to on." zašeptá si dívka sama pro sebe a pozná v jednom z chlapců chlapce na kterého ví že nikdy nezapomene už jen kvůli tomu co, nosí pod srdcem. Mohlo jí dojít Ethan to zase nechtěně zvorá.
Ten chlapec se zastaví a po chvíli zírání na Bee jde směrem k dívce která mu připomíná tu dívku, která mu několik měsíců nedá spát. Na tu dívku, na kterou pomyslí jako na poslední věc, než jde spát a hned co se vzbudí tak myslí za se na ni.
Bee se co nejrychleji zvedne a chce se dostat rychle pryč. Nenapadlo ji, že by se ještě setkali.
,,Jsi to ty že?" křikne chlapec směrem k dívce až moc nadšeně.
Dívka se ho snaží ignorovat a snaží se odejít. Chlapec zrychlí krok, a nakonec položí svou ruku na její rameno. Tak dlouho po ní pátral a teď by si měl nechat u téct?
Nakonec se k němu Bee se vzdychnutím otočí čelem. Když se Filip podívá na překrásnou dívku, kterou miluje od prvního pohledu málem ztratí slova.
,,Já-já hledal jsem tě." lehce se zakoktá chlapec však v téhle situaci to působí celkem roztomile. ,,Nemůžu na tebe přestat myslet i když se ani neznáme. Chci ti říct, než odejdeš zase pryč že tě mi..." nezvládne dokončit větu, když si všimne dívky břicha.
Bee chlapec vyrazí úplně dech. To odhodlání říct co má na srdci. Ta sebejistota doplněna jeho krásou. Má však strach, protože tohle se nemělo stát.
Chlapec stále hledí já její břicho a pak sundá svou ruku z jejího ramene. ,,Ty jsi...?" polkne Filip před vyslovením posledního slova ale než ho stihne vyslovit tak mu dívka skočí to řeči. ,,Ano čekám miminko."
,,Tak to ti gratuluji. Musíte být se svým přítelem nebo manželem moc šťastní..." jeho nadšení se pomalu vytrácí. Kdyby byl sám tak by se rozbrečel. Je mu já se že když dívka má někoho jiného, že on nemá šanci, když to tak není. Bee na jeho gratulaci jen přikývne.
Ethan všechno pozoruje i se skupinkou hokejistů. Ví, že by měl stát u své sestry a respektovat to že mu to nikdy nechce říct. ,,Ségra chceš mu to navždy tajit? Právě teď ti ho tam někdo nahoře nahrál do cesty. To je znamení." křikne na svou sestru a doufá že to Filipovi dojde co tím myslí. Však Filipovi stále nic nedochází a nasadí spíš nechápavý pohled.
Nakonec se vyjádří. ,,Počkej kámo děláš si legraci? Ty víš že ta, kterou hledám je tvá sestra a neřekneš mi to. Já nevěděl že ji takový zmetek! Necháš mě se v klidu trápit." dost chlapce vyvede tahle situace z míry, a tak na svého kamaráda začne řvát.
,,Filipe přemýšlej to dítě je pět měsíců staré."
V tu chvíli to začne Filipovi docházet. Otočí se na dívku. Vzpomíná si na to, že sestra jeho kamaráda se jmenuje Bee. ,,Bee to děťátko bude moje?" pronese zase s klidem v hlase. Však dívka se nezmůže ani na slovo.
,,Vím že o mě nestojíš a chceš abych teď odešel ale dej mi šanci slibuji ti že se do mě zamiluješ." pousměje se chlapec který ještě pořádně nepobral do hlavy že bude otcem dítěte. Teď ho zajímá jen dívka, která před ním stojí a další informace vstřebá až po chvíli.
ČTEŠ
It happened
Random,,Občas čas ukáže, že to co se zdálo jako největší chyba je to nejlepší, co nás kdy potkalo."