8

224 14 4
                                    

Bee se úplně zarazí a test ji vypadne z ruky. Do očí se jí nahrnou slzy a po chvíli jí i začnou téct po tváři. Poskakující Sofie ji obejme a na tváři se jí objeví velký úsměv. Bee ty budeš maminka." vyjekne nadšeně.

,,Řekni mi co je na tom pozitivního?"

,,Budeš mít dítě. Malé miminko, a to by měla být pro tebe ta nejlepší zpráva."

,,Já si ho nemůžu nechat. Toho kluka už nechci nikdy vidět chápeš to? Ne, nechápeš tohle ty nemůžeš chápat. Ale v tomhle městě nejde, aby mi ho něco nepřimělo. On je ten důvod proč radši koukám na hokej v televizi nebudu riskovat, že ho potkám, že mě uvidí mezi lidmi na stadionu a pak si mě najde a nebo mě nechá být." zvýší hlas Bee a trochu poleká svoji kamarádku.

Bee nikdy nekřičí, a tak ji Sofie pustí ze svého objetí a zmateně se na ni podívá. I když má Sofie vždy co říct teď je jako němá.

,,Promiň ale já nejsem připravená.." zadívá se dívka do země.

Sofie zvedne kamarádce hlavu, aby se na ni podívala. ,,Bee já vím že normálně nejsem vážná a dělám si ze všeho legraci ale teď mě poslouchej. Dítě je přeci dar. Dar, který nemůže mít každý. Teď si musíš uvědomit jakou cenu má život a rozhodnout se, jestli sebereš tomu dítěti život a nebo mu dáš šanci žít. Můžeš ho dát k adopci, ale nepřipadá mi, že ty jsi ten člověk, který by mi vzal tu šanci žít. "

Dívka se sesype na zem a začne plakat ještě víc. Její kamarádka si k ní sedne, obejme ji a začne ji hladit po zádech. ,,Jsem tu pro tebe. Budu stát za tebou ať uděláš cokoliv a budu ti pomáhat." šeptá Sofie a snaží se uklidnit kamarádku. ,,Třeba by nebyl špatný nápad mu to říct. Co když se k sobě hodíte?"

Co když by mě odkopnul? Co když by to byla další svině, která by si hrála s mým srdcem jako kotě si hraje s provázkem. Co když ho nezajímám a co když já nechci vědět co by se stalo, kdybych ho ještě potkala. Toho, co když je hodně." špitne Bee a očí má plné slz.

Sofie už nic neřekne a radši dál utěšuje Bee beze slov.

XXX

Ethan se rozhodne, že pátrání po dívce, která Filipovi nedá celá noci spát vezme do svých rukou. A začne u té osoby, o které si myslí že by to mohla být ona.

Zvedne se ze židle, popadne klíče a opustí byt velmi rychle což u něho není zvykem. Když je na cestě k té dívce v hlavě se tvoří mu myšlenky, jestli by to mohla být ta holka a nebo jestli ne. A když konečně dorazí k panelovému domu, do kterého už dlouho nezavítal tak zaklepe na dveře a dívka mu po chvíli opatrně otevře dveře.

It happenedKde žijí příběhy. Začni objevovat