Ma trezesc de dimineață când ceasul meu anunță o nouă zi, ora 6:30 , luni, prima zi de școală, noi colegi, totul va fi nou pentru mine. Merg să mă spăl pe față, pe dinți, apoi deschid dulapul și iau o pereche de blugi roșii mulați, un tricou alb cu steagul Americii, peste o jachetă roșie, in picioare niste tenisi albi, iar parul mi-l prind intr-un coc. Cobor scările, unde o văd pe mama pregătind micul de jun.
-Hei mama! *spun eu si o sarut pe obraz*
-Buna scumpo! Ti-am pregatit mâncarea!
-Multumesc mami! *spun si o imbratisez, luandu-mi la revedere*
-Sa ai o zi buna! *spune ea*
Imi iau geanta si pasesc pe strada aglomerata. Scoala era la 5 minute departare. Imi bag castile in urechi si fără să imi dau seama, ajung in fața scolii. Păsesc timidă in curte, unde văd o mulțime de copii. Dintr-o dată aud clopoțelul și intru în școală. Simt cum cineva dă îmi mine si mă opresc.
-Iartă-mă! *spun eu*
Dar acel cineva mă ignoră. Imi continui drumul până în sala 39 , noua mea sală de clasă.
Intru si toate privirile sunt indreptate spre mine. Profesoara, noua mea dirigintă de franceză spune:
-A, tu trebuie sa fi noua elevă, Alicia Crystal! Aseaza-te lângă elevul Laur Cooper!
Ma uit la elevul indicat de dirigintă si observ ca e acel băiat care m-a ignorat pe scări. Mă așez timidă și șoptesc un "bună" , iar el își îndreaptă privirea spre mine și zâmbește.
Orele au trecut repede și eu nu mi-am făcut nici un prieten. Ultima oră aveam geografie. Merg spre dulapul meu si observ ca o fată cu păr blond si ochi verzi imi zambeste.
-Bună, eu sunt Stephi! *spune ea prietenos*
-Bună, eu sunt Alicia, dar mi se spune Ali!
-Încântată! *spune ea*
-Și eu! :)
-Și, ce oră ai?
-Geografie! *ii răspund* dar tu?
-La fel! Ai vrea sa stau cu mine în bancă si să fim...prietene? Știi, eu nu mã prea integrez în grupuri...*spune ea timidă*
-Desigur! Și eu sunt nouă pe aici și mi-ar face plăcere! :)
-Ok, mă bucur! Acum, haide sa mergem in clasã, profesoara este dură, să nu te sperii si este capricioasă! *zice Stephi*
-Ow..nasol, ei bine, să mergem!
Ne așezăm in a doua bancă de lângă geam, iar profesoara intră in clasă. Eu nu sunt foarte atentă și mă uit pe geam. Îl observ pe Laur jucând baschet cu alți băieți.
-Măi,măi! Se pare că tu ești noua elevă! *urlă profesoara* ascultă aici, să nu cumva să faci figuri că altfel e bai! *mă privește urât apoi se îndreaptă către hartă*
-De-a dreptul rea! *șoptesc eu*
S-a terminat si ultima oră, așa că mă îndrept spre dulap, pentru a-mi lua geanta. Îl observ pe Laur transpirat și chicotesc.
-Ți-a căzut cu tronc? *spune prietena mea cu un zâmbet pervers*
-Cee?! Ai innebunit?! Ar fi mai bine să plecăm! *zic eu luându-mi geaca și fugind*
Dintr-o dată îmi aud numele, dar nu mă întorc. Pe drum, povesteam cu Stephi si nici nu mi-am dat seama că am ajuns.
-Ăm, Stephi, am ajuns! *o privesc confuză*
-Da, știu, dar se pare că eu locuiesc cu două case la dreapta față de tine!
-Păi atunci e super! :)
Imi iau la revedere de la ea, asigurându-ne că ne-am dat numerele de telefon, si intru în casă. O văd pe mama uitându-se la un film și merg sus in camera mea, nevrând să o deranjez. Îmi pregătesc lecțiile pentru mâine, si mă gandesc la toate cele întâmplate azi...și la băiatul acela..Laur, da..oh, haide Ali, doar nu crezi ca te indragostesti de el, nici macar nu il cunosti, mă atenționează conștiința mea. Sunt întreruptă din gândurile mele, când un ciocănit la ușă se aude.
-Intră! *zic eu*
-Bună, Ali! Cum a fost ziua ta? *mă întreabă mama cu un zâmbet cald pe față*
-Bine, mi-am făcut o prietenă pe nume Stephi si ne intelegem foarte bine! :) ziua ta cum a fost ?
-Plăcută, m-am uitat la un film. Tatăl tãu a spus că ajunge mâine seara acasă. (Tatăl meu este plecat cu afaceri, am și un frate mai mare, pe nume Luca, dar e la facultate în California)
-Super! *spun eu*
-Păi, cina e gata! *mă anuntă mama*
-Scuze mami, dar nu mi-e foame.
-E, ok, atunci, noapte bună! *spune si mă sărutã pe frunte*
-Noapte bună si ție , mama! *zâmbesc sincer*
Îmi bag capul în pernă si cand dau să adorm, un vibrat mă face să tresar. Observ că am primit un mesaj. De la Stephi nu poate fi, deoarece primeste minute peste o săptămână. Introduc timidă pinul, iar în fața mea, apare un număr neadăugat în agendă.
"Noapte bună, frumoaso!"
Buun, sper că va plăcut primul capitol din prima mea carte scrisă :)) nu stiu când voi pune next-ul. vă rog să îmi scrieți părerile voastre într-un comentariu și să dați un vot! :)
Mulțumesc! :*
CITEȘTI
~Complicat sa fie simplu~
Teen FictionHeei, ma numesc Alicia(Ali) , am 15 ani si sunt din Canada. Sunt o fată încrezătoare, dar si timidă uneori, cu părul de culoarea ciocolatei și ochi căprui ce ascund sentimente. M-am mutat cu parinții aici acum 2 saptamani, iar peste 2 zile incepe no...