Biletul

64 4 2
                                    

Azi începe şcoala.

Mă trezesc la 7 si mă îmbrac într o fustă neagră cu un maieu elegant alb si in picioare niste pantofi negri. Părul îl fac bucle, aplic rimel, tuş şi ruj, imi fac unghiile cu lac negru lucios si merg sa iau micul dejun.
Ai mei se pare ca nu sunt acasă, mai bine.

Intru in curtea şcolii, acum fiind clasa a Xa.
Merg spre prietenele mele , Sofia, Stephi, Lari, Deea si Anto si ne luăm la poveşti.
Soneria ne anunta ca trebuie sa intram in clasă.
Doamna dirigintă soseste.
-Buna dimineata! Ce mai faceti? Hai, asezati va cum ati stat in anul trecut! *spune cu zambetul pe buze*
Imi aduc aminte cu cine am stat eu anul trecut...fir ar ! Imi amintesc exact prima zi cand l am vazut..aroganta lui...apoi zambetul lui..si totusi nu am putut sa il inteleg..si nu o pot face nici acum.

Ma asez in bancă fără să spun nimic, apoi se aseaza si el.
-Hei. *spune*
Dar eu nu spun nimic. Ar durea prea tare sa ma cert iar cu el.

Ni se impart manualele si suntem anuntati ca stam la scoala pana la ora 10, acum fiind 9.

Ies in curte cu fetele si asteptam doar sa se sune si sa mergem acasă.

.........................................

Intru iar in clasă şi îmi iau telefonul din bancă. O foaie albă cade de sub el si ma aplec sa o iau. Citesc conținutul şi.....
Ali...tot ce vreau sa spun e ca imi pare foarte rau pentru cum m am comportat cu tine...ai avut dreptate..e mai bine sa fim prieteni, dar eu am stricat toata prietenia, nu i asa? Intr o zi iti voi explica totul..dar acum...nu pot. Te rog iarta ma !
Semnat. Al tău LAUR...
Wtf?! Ce naiba e cu ăsta? Of. Nu il pot intelege!!

Se pare că Laur a plecat acasa mai devreme.
Ma asez in banca cu Larii si discutăm.
-Şi . Vrei sa vi azi la mine ? *o aud intrebandu ma*
-Da..de ce nu?
-Ok!

Heii. Scuze daca e cam scurt si plictisitor doar ca nu prea mai am timp...
Un vot m ar bucura sa stiu ca inca imi cititi povestea si va place!

~Complicat sa fie simplu~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum