Au trecut deja 4 luni de când eu și Laur suntem împreună și totul merge bine. Defapt, să nu mint, merge destul de rău...totul a început acum o săptămână...
-Deschid eu ! Laur?!
-Iubito...eu-
-Tu nimic ! Gata, nu m-ai mai sunat deloc ! Spune care e motivul real! Haide !! *țip eu*
-Adevărul e că...trebuie să plec cateva zile din tarã pt tata..si mi-e greu..Ale, te iubesc! Si ma voi revanșa! Îți promit !
-Nu ! Minți !
-Of, Ale...
-Ascult !
-Eu..în ultima vreme am simtit cã nu ești persoana potrivită..si as vrea sa fiu singur in perioada urmatoare..înțelegi ? Da, am mințit în ultima vreme, crezând că se poate schimba..dar mi-am dat seama ca suntem prea diferiți..să nu mă crezi un laș..dar..trebuie să terminăm. Dar oricum, nu vreau să stricăm relația de prietenie ce am avut-o înainte...promite-mi !
-Laur..eu..*nu am stiut ce să mai spun si am început să plâng* el m-a luat în brațe și mi-a spus că îi pare rău. Mi-am sters lacrimile si i-am spus:
-Nu..e vina mea. Nu m-ai cunoscut prea bine...si sunt multe de spus, dar lasă. O să fim prieteni în continuare..asta dacă îți dorești și tu.---Logic cã vreau ! Esti de gască și..ar fi mai bine să plec..
-Mda...
-Pa...Ali..
Nu am spus nimic și i-am închis usa. Am sunat-o pe Stephi să vină la mine.
____________________________________
-Gata, Ali ! Nu mai plânge ! E un dobitoc cã a făcut un înger sã plângă ! Nu te merita ! Tu ești super și el e..urât !!
Nu am spus nimic, doar plângeam.
-Of, gata ! Voi dormi la tine ! Ne vom uita la o comedie si totul va fi bine !
-Ok, dar sa o chemam si pe Sofi..
-Ok . o sun eu.
-Ok.
......... ...............................
După ce Sofia a ajuns, Stephi a pus "Coana Mare".
Am adormit ca prin minune...sau mai bine zis, fetele au adormit..iar eu mà gândeam la el...îl iubesc.
Heeei, scuze de întârziere, dar am avut muuulte de fãcut. Pun capitol nou cat de curand, promit ! :*
Ce credeți despre cei doi ?
CITEȘTI
~Complicat sa fie simplu~
Teen FictionHeei, ma numesc Alicia(Ali) , am 15 ani si sunt din Canada. Sunt o fată încrezătoare, dar si timidă uneori, cu părul de culoarea ciocolatei și ochi căprui ce ascund sentimente. M-am mutat cu parinții aici acum 2 saptamani, iar peste 2 zile incepe no...