"Noapte bună, frumoaso!"
Decid să trec cu vederea peste acest mesaj, cu gândul că poate a greșit numărul.
~ 00:00 ~
Nu pot să dorm, mă tot gândesc la acel mesaj. Să răspund, să nu răspund? "Răspunde, răspunde" . îmi tot repetă conștiința mea, dar prefer să nu o fac. Ca prin minune, mă ia dintr-o dată som...
*Dimineața*Mă trezesc cu greu, merg la baie pentru rutină, apoi imi iau o bluză crem puțin trasparentă cu imprimeul "batgirl" , o fustă neagră cu franjuri, o eșarfă neagră, peste jacheta mea din piele bej, iar în picioare cizmele mele de toamnă negre. Părul mi-l las desfacut si mi-l ondulez puțin. Îmi fac un machiaz nu prea strident și optez pentru puțin creion de ochi, puțin ruj și fond de ten. Merg jos și observ că mama nu e. Peste pachetul meu de mancare observ un bilet de la ea
"Scumpo, am mers în vizită la o veche prietenă, să nu te îngrijorezi! Când vei veni acasă, voi fi și eu! Te pup! ~mama~"
Ok...destul de ciudat, deoarece mamei nu ii plac ieșirile, dar în fine. Îmi iau o cană cu lapte si după ce sunt gata, imi iau pachetul, geanta, telefonul, niste bani si incui ușa. Drumul a fost scurt, având în vedere că am mers împreună cu Stephi, e o fată grozavă!
Ajungem în cutea școlii și ca prin minune, nu e nimeni. Intrăm în școală unde e liniște totală. Toate holurile sunt goale. Intrăm in sala de clasă unde toți elevii scriu, iar profesoara predă.
-Ce nai.. *incerc sa șoptesc dar profesoara de biologie spune* :
-De ce ați întarziat, domnișoarelor?! Este ora 8 jumătate! *spune, uitandu-se la noi*
-Ăă, ne pare rău, nu se va mai intâmpla! *i-o tai eu Stephaniei*
-Acum, așeazati-vă!
Eu mă așez la locul meu, lângă Logan, care se pare ca mi-e coleg de bancă de acum înainte. Stephi s-a așezat cu un alt băiat in spatele meu, care se pare că e Raul. E frumos:are păr blond si ochi albaștri.
-Fata frumoasă întârzie, măi măi. *râde Laur ușor*
-Mi-am pus ceasul cu o oră mai târziu si nu sunt frumoasă! *mă enervez eu* Ce ii pasă lui? M-a ignorat pe scări, ieri nu m-a salutat si azi dintr-o dată vorbește cu mine. E ciudat. Și de ce mi-ar spune "frumoaso"? Ok, mai bine aș fi atentă la oră.
După 5 minute aud șoptind:
-Ești frumoasă și coincidență că și prietena ta s-a trezit la fel. *spune Laur* Ok, deja mă scoate din minți.
-Ne trezim deodată și oricum nu îți pasã! *incep să mă enervez*
-E... Nu mai apucă bine să își spună fraza, că profesoara se poziționează în fața noastră.
-Măi, măi, domnul Cooper si domnișoara Crystal au de împărtãșit ceva?! Ce e mai important decât să mă ascultați pe mine?! *se răstește profesoara*
-Ne pare rău, doamna profesoară! E vina mea! Pedepsiți-mă pe mine, nu pe domnișoara Crystal. *se agită el*
Cee?! De ce a făcut asta?! Pentru că te place, idioato! Nu observi cum se uită la tine?! Sclipirea din ochii lui e mirifică! Mda, de parcă m-ar plăcea vreun băiat..el e super și eu, ei bine eu nu sunt. Sunt întreruptă din gândurile mele de clopoțelul care anunță pauza.
-Domnule Cooper, pentru azi primiți doar un advertisment..dar dacă se va mai întâmpla, în detenție cu amândoi! Copii, pentru ora viitoare să vă învățați, vom da un "mic" test. *zice profesoara cu un zambet fals* identific ușor atunci cand cineva e fals..e..un dar :) atunci cum de nu vezi cum se uită Laur la tine?! Imi scutur capul si plec spre dulap.
Am matematică. Ora trece ca prin minune repede si urmează pauza de masă.
-Haide Ali! *strigă Stephi*
-Bine, stai.
Intrăm în cantina plină cu elevi. Mergem să luăm două tăvi, apoi ne alegem mancarea.
-Îmm..mancarea asta e super! *zic eu, iar Stephi chicotește* Avem pizza, iar Stephi e plină cu ketchup pe față :))
-Merg până la baie! *râde Stephi*
Dintr-o dată simt o mană pe umărul meu.
-Hei, bby ;) pot sã mã așez frumoaso? *spune Laur iar eu chicotesc*
-Oo..mulțumesc pentru biologie :)
-Orice pentru tine! *imi face cu ochiul* ok, asta e de-a dreptul ciudat.
Stephi dă să intre în cantină, dar iese cand ne vede pe noi doi la masă, vrea să ne lase singuri. Agh. O sa vada ea :))
Următoarele ore au trecut repede. De atunci nu am mai vazut-o pe Stephi, in schimb, Laur era cu mine peste tot. E atât de drăguț :) .
S-a terminat scoala, așa că pornesc spre casă, singură :|
-Hei, Ali! Pot sa vin cu tine? *ma intreabă, el, cu zambetul lui perfect, ochii lui perfecți...el e perfect, vrei să spui mă anunță constiința mea.
-Ăm..desigur.
Tot drumul a tot vorbit Laur despre tot felul de chestii si nici nu mi-am dat seama, dar eu ajung acasă.
-Ăm, Laur, aici stau eu. Trebuie să plec :)
-Ok, Ali, o să imi fie dor de tine :) pa, pitico *spune si ma sărutã pe obraz.
Tocmai mi-a spus că o sã ii fie dor de mine?! Stai ce?! Tipul te placee. Oh, mai taci. Totusi e ciudat..
Intru în casă si nu e nimeni. Perfect, mama mi-a trimis un mesaj în care spune că e la bunica, în New York, va ajunge abia mâine.
Fac un dus, deoarece pe maine nu am teme si mă pun la tv. Imi bâzâie telefonul. Același număr de aseară.
"Hei prințeso"
"Cine ești?"
"Laur, nu intreba nimic. Ce faci? ;)
"Ăm, bine..tu?"
"Foarte bine. Si, ai vrea sã iesim la un suc, ceva?"
"Ă..mi-ar plăcea"
"Ok, atunci sâmbătã e bine?"
"Da, sigur :)"Cee?! Tocmai m-a invitat în oraș?! De-a dreptul ciudat...iar Stephi nu a dat nici un semn astăzi...
Mă pun în pat să dorm, deoarece e seară, iar tata s-a oprit la mama în New York.
Acelasi mesaj de aseara vine
"Noapte bună prințeso!"
"Si ție, Laur"
Ok, al doilea capitol..yey❤
Azi e ziua mea si cred că voi mai posta un capitol! Astept parerile voastre si un vot!
Mulțumesc :*
CITEȘTI
~Complicat sa fie simplu~
Teen FictionHeei, ma numesc Alicia(Ali) , am 15 ani si sunt din Canada. Sunt o fată încrezătoare, dar si timidă uneori, cu părul de culoarea ciocolatei și ochi căprui ce ascund sentimente. M-am mutat cu parinții aici acum 2 saptamani, iar peste 2 zile incepe no...